פרסום באינטרנט - אקסטרה דיגיטל

רוצים להבטיח לעצמכם את הפתרון המקצועי המקיף ביותר למטרות פרסום ושיווק באינטרנט? זה הזמן להכיר את המומחים של אקסטרה דיגיטל, אחת מחברות הפרסום המובילות בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/08/20 16:46 ח באלול התשפ

פרסום באינטרנט -  אקסטרה דיגיטל
אקסטרה דיגיטל , צילום: אקסטרה דיגיטל

"הפרסום באינטרנט הוא הכרח המציאות עבור כל חברה ובית עסק" מסביר לנו אילן דרור, מייסד ובעלים של חברת אקסטרה דיגיטל, והוא מבסס את קביעתו על עובדות ומספרים: "אם בעבר, שוק הפרסום באינטרנט היווה אחוז מזערי מעוגת הפרסום המסורתית, הרי שכיום הוא עומד על קרוב ל-33% מתקציבי הפרסום של כלל החברות והעסקים, כאשר כל שקל שלישי היוצא מתקציב הפרסום של כל בית עסק מיועד מלכתחילה למטרות תרחישי פרסום ושיווק באינטרנט, כאשר בקרב עסקים קטנים ובינוניים היקף ההשקעה בפרסום באינטרנט חוצה את רף ה-50% מתקציב הפרסום העומד לרשותם ובחלק לא מבוטל מהמקרים רוב תקציב הפרסום מופנה לטובת תרחישי שיווק ופרסום כאלו ואחרים ברשת".

מה הוביל לגידול המשמעותי בתקציבי הפרסום באינטרנט?

"הגידול המתמשך והקבוע בתקציבי הפרסום באינטרנט" מסביר לנו אילן דרור, "נובע בראש ובראשונה מהיתרונות השיווקיים המובהקים הממתינים לכל מפרסם בכל אחת מהפלטפורמות הייעודיות ברחבי הרשת, יתרונות אשר לא היו קיימים בעידן הפרסום המסורתי, וביניהם, היכולת לפלח בצורה המדויקת ביותר את קהלי המטרה והיכולת ליצור עימם קשר ישיר כאן ועכשיו".

היתרונות השיווקיים עליהם מדבר אילן דרור, הם למעשה הכוח המניע של תחום השיווק והפרסום המקוון, כאשר פלטפורמות ייעודיות כגון: גוגל ופייסבוק, משכללות את יתרונותיהן היחסיים אל מול המדיה המסורתית (עיתונות, טלוויזיה, שלטי חוצות וכו), ומאפשרות לקהל המפרסמים ליהנות ממגוון רחב של כלים מקצועיים המאפשרים להם לייעל את תרחישי השיווק והפרסום המקוון. "חשוב לציין", אומר אילן, "שתחום הפרסום והשיווק באינטרנט הינו הגדרה רחבה למגוון הולך וגדל של פעולות ותרחישים אותן ניתן לקיים ברחבי הרשת, כאשר גוגל ופייסבוק הן רחב חלק מהפלטפורמות המיועדות לצורך כך".

אקסטרה דיגיטל, בראשותו של אילן דרור, הנחשב לאחד ממומחי הפרסום והשיווק הדיגיטלי בשוק הפרסום המקומי, הוקמה בשנת 2006 ושירותיה המקצועיים מתמקדים בכל פלטפורמה ייעודית לצרכי פרסום ושיווק ברשת. "מהיום הראשון להקמת החברה", מסביר לנו אילן, "היה חשוב לי ולשותפיי לדרך, להוביל את ענף הפרסום והשיווק ברשת, ולצורך כך, הקמנו מחלקות שירות שונות שכל אחת מתמחה בתחום אחר הנכלל תחת ההגדרה של פרסום ושיווק ברשת כפי שהוא מוכר לכולנו כיום, וביניהן: מחלקת קידום אתרים בגוגל, מחלקת SOCIAL MEDIA המתמחה ברשתות החברתיות, מחלקת פרסום באינטרנט באמצעות רכישת שטחי פרסום, מחלקת תכנון ואסטרטגיה המתמחה בהליכי אפיון צרכי השיווק והפרסום ברשת, מחלקת יח"צ דיגיטלי ומחלקת תוכן וקריאייטיב המספקת מענה יצירתי לכל פעולת שיווק ופרסום נדרשת ברחבי הרשת".

כיום, 15 שנים לאחר הקמתה, חברת אקסטרה דיגיטלי מונה כ-30 אנשי צוות מומחים ומיומנים בתחומם, החל ממומחי PPC ו-SEO בעולמות הקידום, דרך מומחי שיווק ברשתות החברתיות ועד לאנשי קריאייטיב, מתכנתים ומנהלי קמפיינים. "צוות המומחים שלנו", אומר אילן, "עובר השתלמויות תקופתיות ותדירות, וזאת על מנת ללמוד מקרוב את השינויים והטכנולוגיות החדשות המוטמעות בכל אחת מהפלטפורמות המיועדות לצרכי קידום, שיווק ופרסום באינטרנט, וזאת על מנת לספק לקהל לקוחותינו את המענה המקצועי, המקיף והעדכני ביותר בתחום".

החלטתי לפרסום באינטרנט, מהיכן מתחילים?

"על מנת ליהנות מכל היתרונות הנלווים לתרחישי השיווק והפרסום באינטרנט", מסביר לנו אילן, "קיימת חשיבות רבה לקיומו של תהליך עבודה מקדים באמצעותו ניתן להגדיר את אופי ומטרות הפעילות השיווקית - פרסומית ברשת, לנתח את סביבת התחרות הקיימת ובהתאם לכך לזהות ולאפיין את קהלי המטרה הרלוונטיים ולמצוא את הדרכים השונות דרכן ניתן ומומלץ לפנות אליהם. תהליך זה מיושם על ידי צוות המומחים של  אקסטרה דיגיטל והוא מבוסס בין היתר על הידע המקצועי והמעשי אותו רכשנו לאורך 15 שנות פעילותנו בענף ועל מאגרי מידע שונים העומדים לרשותנו בכל הנוגע לתחום הרגלי הגלישה של משתמשי רשת האינטרנט בישראל. חשוב לי לציין ששיטת העבודה המיושמת על ידינו בחברת אקסטרה דיגיטל, מאפשרת לכל לקוח ובכל מסגרת תקציב, לנתב את דרכו בהצלחה יתרה בכל הנוגע ליישום תרחישי שיווק ופרסום ברחבי הרשת, כאשר שיטת העבודה משלבת בתוכה תחנות עבודה שונות המאפשרות לכל מפרסם ליהנות מליווי מקצועי ואישי לאורך כל הדרך".

שירותי שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט :

ועוד מגוון אפשרויות שיווק דיגיטלי

כיצד יודעים איך לחלק את תקציב הפרסום באינטרנט בין הפלטפורמות השונות?

"חלוקת תקציב הפרסום באינטרנט" מסביר לנו אילן, "חייבת להיעשות בהתאם למסגרת התקציב הכוללת העומדת לרשות המפרסם ובהתאם לממצאי תהליך הבדיקה המקדים באמצעותנו ניתן להגדיר את מטרות הפרסום, סוג הפעילות השיווקית הנחוצה וסוג הפלטפורמה בה ניתן לעשות שימוש לצורך השגת מטרות ויעדי הפעילות. חשוב לציין שחלוקת התקציב וגובהו משתנה ממפרסם למפרסם בהתאם לתחרות המקוונת המאפיינת את תחום עיסוקם ושירותיהם. כמו כן, קיימת התייחסות נקודתית למשך הפעילות, כאשר פעילויות מתמשכות כגון: קידום אתרים בגוגל או ברשתות החברתיות, מצריך תקציב קבוע לאורך כל ימות השנה אותו ניתן להפריד ממסגרת התקציב המיועדת לצרכי קמפיינים ממוקדמים במהלך השנה. אנחנו באקסטרה דיגיטל מקיימים בדיקה מקיפה בנוגע לגובה התקציב הנדרש באמצעותו אנו יכולים ליישם פעולות שיווק ופרסום התואמות את מטרות הפעילות והיקפה".

מיום הקמתה בשנת 2006 ועד היום, אקסטרה דיגיטל נחשבת לאחת מסוכנויות הפרסום המובילות בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט, כאשר ברשימת לקוחותיה נמנות חברות מובילות במשק הישראלי וזאת לצד גופים ממשלתיים וציבוריים ועסקים קטנים ובינוניים. שירותי החברה חולשים למעשה על כל היבטי הפרסום והשיווק באינטרנט והם מותאמים באופן פרטני לכל מפרסם המעוניין להבטיח לעצמו את פתרונות השיווק והפרסום האפקטיביים ביותר.

"אני וצוות אקסטרה דיגיטל מזמינים גם אתכם ליהנות מאקסטרה של שירותים מקצועיים בכל הנוגע ליישום תרחישי שיווק ופרסום באינטרנט. הידע, הניסיון והמיומנויות המקצועיות של אנשי הצוות שלנו, מבטיחים לך את הפתרון הממוקד, האפקטיבי והמשתלם ביותר לאורך זמן. לפגישת ייעוץ ראשונית וללא כל התחייבות, ניתן ליצור איתנו קשר עוד היום דרך אתר הבית שלנו. כנסו, התרשמו וקבעו פגישה".

לביקור באתר החברה לחצו כאן