מתכוננים למשלוחי המנות: צמר גפן מתוק בגרסה בריאה – יש דבר כזה

זוכרים איך בילדות שלנו רק חיכינו שאמא ואבא יעצרו ליד מוכר הצמר גפן המתוק? חטיף חדש מצליח לשלב את הטעם הטעם האהוב עם סיבים תזונתיים, ללא תוספת סוכר והוא מתאים לכולם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 26/02/22 20:27 כה באדר א'

מתכוננים למשלוחי המנות: צמר גפן מתוק בגרסה בריאה – יש דבר כזה
צילום: מוש

אין ילד שלא זוכר את הטעם של צמר הגפן המתוק. בכל הזדמנות שרק אפשר, היינו מושכים לאמא בחצאית ומבקשים ממנה את החטיף המתוק על מקל העץ. לקראת פורים, מוצר חדש מצליח לשלב את הטעם האהוב והסוכרי עם ערכים בריאותיים.

החטיף החדש, "מוש", מצליח להשיג את הטעם וגם לתת ערך מוסף. הוא מיוצר מסיבים תזונתיים ומתאים לכולם: ללא תוספת סוכר, ללא נתרן וללא שומנים. "מוש" מגיע באריזת חטיף וניתן ליהנות ממנו בכל זמן. למוצר פטנט רשום על הקסם שהופך את הסיבים התזונתיים למתוקים ולכן לא ניתן להרחיב על תהליך הייצור. 

מוש

מוש צילום: אביב קורט

לקראת פורים, שכולם חושבים כיצד יראו משלוחי המנות שלהם השנה, "מוש" הוא בחירה אידיאלית – אין בו אלרגניים, אין בו גלוטן, הוא ידידותי לטבעוניים וללא תוספת סוכר. חטיף מגיע באריזה נוחה ומתאים לכל אחד ולכל משלוח מנות.

בחברה אומרים כי "הרעיון נולד על ידי נועם קפלן. כאבא לילדים, הוא רצה ליצור חטיף בריא ומתוק שגם ההורים ישמחו להכניס הביתה כאלטרנטיבה לחטיפים רווי סוכר, נתרן או שומן. המוצר מספק כמחצית מהסיבים התזונתיים לילד עד גיל 12 (תלוי בגובה והמשקל כמובן)".

מוש פותח ומיוצר בישראל. הוא מיוצר מופק ממקורות צמחיים ובתהליך מיוחד הם הופכים לצמר גפן מתוק עם הטעם האהוב. בכל חטיף ישנם 20.5 קלוריות ו-0.75 גרם סוכרים, המגיעים מהסיבים. לסיבים התזונתיים מהם מיוצר החטיף יש ערכים בריאותיים גבוהים והם מסייעים לגוף במגוון דרכים. רוצים לאכול מתוק ולשמור על הבריאות? לחצו כאן

פיקסל גוגל: