תמיד יש מים חמים: מחמם המים של פזגז מבית Rinnai יבטיח לכם מקלחת חמה בכל זמן

חימום מים? גז. יבוש מים? גז. הכירו את הפתרונות המתקדמים של פזגז

חדשות כיפה תוכן שיווקי 22/02/22 12:59 כא באדר א'

תמיד יש מים חמים: מחמם המים של פזגז מבית Rinnai יבטיח לכם מקלחת חמה בכל זמן
צילום: shutterstock

מכירים את זה שאתם לא זוכרים אם כיביתם או הדלקתם את הדוד? או מה היו השעות שכיוונתם את הטיימר? אז זהו, שלשכוח דוד דולק זו לא חוויה נעימה שגם עולה לכם לא מעט כסף. ומעבר לזה, נניח שאתם רוצים לעשות עכשיו מקלחת חמה אבל הדוד לא דולק ולחמם עכשיו את המים ייקח לפחות חצי שעה-שעה. למי יש זמן וסבלנות בעידן של היום? ועוד לא דיברנו על ערב שבת כאשר כל בני הבית מתקלחים ולאחרון באופן קבוע נגמרים המים החמים... כן, תמיד רגע לפני שבת.

צילום: יח"צ

אבל אל דאגה, בפזגז לא תצטרכו לחכות למים חמים אפילו לא שניה. מחמם המים של פזגז מבית  Rinnai תוצרת יפן הוא מכשיר חכם ומתקדם, שמסתנכרן עם דוד המים החמים שלכם. כלומר, ברגע שהמים החמים בדוד מסתיימים הוא מתחיל לפעול.

מחמם המים של פזגז, הנמכר ביותר בארה"ב, מבטיח שליטה מלאה בטמפרטורת המים, כך שתמיד יהיו לכם מים חמים בברז בכל שעות היום והלילה, ללא הגבלה.
מחמם המים של פזגז קל להתקנה בכל דירה ובית ותוך זמן קצר תוכלו גם אתם ליהנות מהאפשרות שתמיד יהיו לכם מים חמים. זה הזמן לשדרג את איכות החיים שלכם עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לחימום מים.  למצטרפים עכשיו 3 שנות אחריות חינם.

פתרונות מתקדמים גם לייבוש הכביסה

המשפחה מתרחבת ואיתה ערמות הכביסה? מייבש הכביסה המהיר של פזגז מבית RINNAI יחסוך לכם חצי מהזמן בייבוש הבגדים לכל המשפחה. למייבש הכביסה המהיר של פזגז (שפועל על גז כמובן).

מספר יתרונות:

הוא חסכוני (דירוג אנרגטי A), שומר על הבגדים - מונע פירוק של סיבי הבד ומותאם לכביסה עדינה, והתוצאה, שלא כמו מייבשים אחרים הפועלים על חשמל, היא מינימום קמטים בבגד והכביסה יוצאת חלקה, מה שמפחית את הצורך בגיהוץ. מייבש הכביסה מגיע עם תכנית לייבוש מהיר תוך 20 דק' בלבד!
יש לציין כי המייבש הינו ידידותי לסביבה ומופעל באנרגיה ירוקה.
אז שיהיה לכם חורף חם, יבש ובריא.
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן