גם אתם יכולים להציל משפחה שנקלעה למצוקה

עמותת מקימי מעניקה סיוע למשפחות מתקשות כלכלית במגוון דרכים שיעזרו להם להרים את הראש מעל המים, לא סתם היא זוכה להמלצות מבכירי רבני המגזר | אל תפספסו את סיפור החיים של מייסד העמותה ישראל ליבמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 16:43 כט בסיון התשפב

גם אתם יכולים להציל משפחה שנקלעה למצוקה
ישראל ליבמן, מקימי, צילום: יחצ

בתקופה של משבר כלכלי, כשעוד ועוד משפחות נזקקות לסיוע כלכלי, חשוב לתרום דווקא לעמותות שיודעות להעניק מענה מקיף למשפחות. כזאת היא עמותת מקימי שהקים ישראל ליבמן. עמותה שצמחה מיתוך סיפור אישי, מעניקה חכה למשפחות במצוקה ומפיצה אור בעולם. 

המייסד ישראל ליבמן סיפר על הקמת העמותה, "הכול התחיל כשגיליתי שחליתי בסרטן, ממנו החלמתי לאחר מאבק ממושך בן שלוש שנים. למרבה הצער, זמן קצר אחר כך נרצח אחי, שניאור-שלמה ליבמן ז"ל, בפיגוע ביצהר. צרות אכן מגיעות בצרורות ושוב השכול היכה בי, כשאבי הלך לעולמו מאותה מחלה ארורה בה חליתי אני. בעקבות העיסוק הממושך בשכול ובחולי, הבנתי שמה שאני רוצה לעשות בשארית חיי, זה לעזור לאנשים במצוקה.

בכירי הרבנים ממליצים

בכירי הרבנים ממליצים צילום: מקימי

המעטפת המלאה שמעניקה העמותה, כוללת את חמשת הדברים הבאים:

  1. מלווה מקצועי לאורך כל התהליך: תהליך שיקום כלכלי דורש התגייסות מלאה מצד כל הנוגעים בדבר, כמו גם שיתוף בפרטים אישיים. מיזם "החזק משפחה" מאפשר לנו לשכור את שירותיו של איש מקצוע כמלווה אישי צמוד למשך שנה תמימה! רק תחשבו איזה שינוי אדיר ליווי אישי שכזה עשוי לחולל.

  2. סיוע במימון אנשי מקצוע חיצונים: כשמשפחה נקלעת למשבר כלכלי, המצב משליך עליה מבחינות רבות נוספות ועשוי לפגוע בשלום הבית, בחינוך הילדים, בבריאות הנפש ועלול להגיע אף להוצאה לפועל. התרומה שלכם לפרויקט "החזק משפחה" מאפשרת לנו לממן לכל משפחה את איש המקצוע הנכון והמדויק לה.
  3. הלוואה ללא ריבית: כחלק מתהליך השיקום אנו במקימי מעניקים למשפחה (בעת הצורך) הלוואה בהחזרים נוחים וללא ריבית.
  4. מענקים לחגים: אין לכם מושג איזה חסד זה לאפשר לעוד משפחה לעבור את החגים בכבוד. הדאגה שמדירה שינה מעיניהם והבושה הקשה שמלווה אותם, פשוט נחסכות מהם, בזכות המענק שאנחנו יכולים להעניק להן וכל זה לגמרי בזכותכם!
  5. מענקים לסגירת חובות: פרויקט "החזק משפחה" הוא באמת יוצא דופן ברמת המחויבות וההיקף שלו, כשהתרומה שלכם היא שמאפשרת לנו, במקרים בהם הלוואה נוספת איננה פתרון לתת להם מענק כספי לסגירת חובות.
בכירי הרבנים ממליצים

בכירי הרבנים ממליצים צילום: מקימי

מאחורי התוכנית להעניק חכה למשפחה במסגרת שנתית עומדים אברהם יצחק מרציאנו - סמנכ"ל ומלווה משפחות במקימי ושמעון כהן - מנהל הדיגיטל של מקימי. השניים הקימו את מיזם הליווי מתוך הבנה שיש צורך מאוד גדול למשפחות שפונות לסיוע, וכשאנשים תורמים ומעניקים ליווי שנתי ולא חד פעמי, מדובר ברווח עצום למשפחות.

ובאשר לכם, אם ערבות הדדית זה ב-DNA שלכם, אין ספק שתרצו לקחת חלק, כשאתם מצטרפים למיזם "החזק משפחה" ותורמים 360 שקלים למשך 12 חודשים, עוד משפחה זוכה לקום על הרגליים ולקבל מעטפת מלאה.

הצטרפו למיזם שזכה לתמיכת הרבנים 

Additionally, paste this code immediately after the opening tag: