ואיך הקורונה קשורה לזוגיות שלכם? בקשר הדוק!

דווקא בימים אלו, בהם אנו עלולים להיתקע בכל מה שאנחנו כבר יודעים אחד על השניה, אנו מזמינים אתכם להיכנס למסע של גילוי וסקרנות

חדשות כיפה יהונתן ויסכה שומר 16/04/20 15:00 כב בניסן התשפ

ואיך הקורונה קשורה לזוגיות שלכם? בקשר הדוק!
יהונתן ויסכה שומר, צילום: באדיבות המצולמים

כשהתחלנו ללמד זוגיות מיניות ואינטימיות לימדנו בהשראת ספירת הכתר, ידענו לעומק שהכל מתחיל משם. וכבר תקופה שמדגדג לי באצבעות לשתף גם אתכם, בהתפעלות של הכתר שעוצר אותנו מלכת ומכנס אותנו אל האינטימיות. מה מבצבץ ומאיר לו בכתר?

משורשו של ספירת הכתר- הרדל'א- הראש של לא ידוע, התענוג והרצון.

הלא ידוע - תחילתו ומנועו של כל מסע, התפתחות וגילוי הוא הלא ידוע. כשאנחנו חושבים שאנחנו יודעים יותר מידי, כנראה שהתרחקנו מהשורש. משורש האהבה. משורש ההוויה, משורש האמונה, משורש הנשמה, משורש האינטימיות. 

השיבה אל פעימת החיים, אל הקשר, אל נוכחות עמוקה ומתחדשת היא  להסכים לא לדעת. וזה ממש פלא. הקורונה הזו- ימי כתר אלו, שהעולם כולו נעצר ופשוט לא יודע. זה כל כך גבוה, מנקה, משחרר, מחבר מחדש ואם נרשה לזה, זהו השער לאינטימיות, בכל מעגלי החיים, אבל במיוחד עם אהובינו שאיתם בימים אלו אנחנו מתכנסים.

אז דווקא בימים אלו, בהם אנו עלולים להיתקע בכל מה שאנחנו כבר יודעים אחד על השניה, אנו מזמינים אתכם להיכנס למסע של גילוי וסקרנות. יותר לשאול, יותר לשתף בכוונות, יותר להתנסות בדרכים חדשות אל הלב, אל התודעה, אל הגוף ובכלל אחד אל השניה.

זה עצמו מסודות התענוג. הבעל שם טוב אומר כי תענוג תמידי אינו תענוג, אז עצם ההתחדשות, ההתנסות ובכלל ההסכמה להתחבר, להתענג ולא רק לשרוד ולהתנהל בשגרה ידועה זהו שער לתענוג, מהסוג העמוק והמחבר, ולא הרגעי, שממלא בורות, מהווה פורקן ואז מתמוסס מרוקן ונעלם.

ימים אלו שבהם הקצב הואט זו הזמנה להתענגות, לעורר מחדש את החושים, הטעמים, החוויות והמפגשים בניכם. לאפשר לקשר שלכם לנבוע ולהיות מושפע, מענג ומאיר משורשו ולא משתרך ומזדנב אחרי הרגליו.

התענוג - אומר האדמור הזקן, הוא נקודה פנימית של הרצון. הרצון- כן, דווקא בימים אלו כשכל הקלפים נטרפו, השאלה האמיתית, וגם הזוגית והאינטימית היא איפה ומה הרצון שלכם? שהוא מנוע לחלומות, להגשמה, לעונג, להוויה וגם לנוכחות ודבקות פשוטה.  זה הזמן להקדיש ערב זוגי לרצונות או חלומות, או להחליט על טקס ערב יומי שבו אתם משתפים בכל יום ברצון או חלום.

אז איך כל זה קשור לזוגיות לאינטימיות ומיניות? הכתר מזמין אותנו להתחדש, להסתקרן, לצאת, או אולי להיכנס למסע של גילוי מחודש, לצאת מדפוסים והרגלים לעורר או אולי לאפשר תענוג בכל רבדי החיים וההוויה, כי חשק ותענוג אינם כפתור, אלא מצב תודעה ואז, לעורר רצונות, חלומות. תביאו את עצמכם בנוכחות מלאה ומתחדשת אל מפגש זוגי עתיק יומין. ותודה לימי הכתר על ההזמנה להתחבר מחדש.

 

 

הכותבים: יהונתן ויסכה שומר - בעלי "כלים שלובים", מרכז להתפתחות אישית וזוגית.

מוזמנים להצטרף לקבוצה הנקראת "עונג שבת זוגי". לקבלת קישור הצטרפות לקבוצת הוואצאפ, שלחו בקשה לכתובת המייל: orpnimi1@gmail.com

לטורים קודמים