רוצים להתחתן? 5 בחירות נועזות שאתם חייבים לעשות

יום בחירות, יום חגה של הדמוקרטיה. ואם כבר בחירות, סבב שלישי, בואו נדבר על הבחירה החשובה של החיים - זוגיות

חדשות כיפה שירת מלאך 02/03/20 17:24 ו באדר התשפ

רוצים להתחתן? 5 בחירות נועזות שאתם חייבים לעשות
שירת מלאך, צילום: ברוך גרינברג

על הפוליטיקה אומרים שהיא אומנות האפשר. ועל בחירת בן או בת זוג לחיים מה נאמר? אומנות הדיוק? אומנות הגמישות? בואו נתמקד ב - 5 בחירות טובות, שיעזרו לכם להגיע לבחירה החשובה של החיים שמחים ונינוחים.
 

הבחירה להכיר את עצמך - לזהות את האיכויות שלך, וגם את השריטות. לשמוח במי שאת או אתה. 
לראות את עצמך בעין טובה. אם אתם תאהבו את עצמכם, סיכוי גבוה שגם יאהבו אתכם. זה לא אומר שאתם צריכים להיות מושלמים, זה אומר שאתם יודעים לזהות את החלקים היפים שהייתם רוצים שבן או בת הזוג שלכם ישמחו בהם.

הבחירה לצאת רק אם הצעה רלוונטית - למקד מה נכון, ולשמור את האנרגיות לקשר עם פוטנציאל.
להפסיק עם הדייטים הכושלים. לבחור נכון כבר בתחילת התהליך. יש מגוון סיבות שגברים ונשים יוצאים בגללן לדייטים לא רלוונטיים.

לפעמים כי נמאס לשבת בבית, לפעמים כי האחוז שאולי זה יצליח מאפיל על כל האחוזים האחרים. לפעמים כי לא נעים ממי שחשב עליכם וסידר לכם את הדייט הזה, ולפעמים כי באמת זה מתאים. דעו למקד את עצמכם, חשבו מה מתאים, ורק אז תענו כן או לא. דייטים כושלים יוצרים משקל עודף על הנפש. תבחרו נכון כבר בהתחלה.

הבחירה להתמסר - קשר זוגי חייב תנאים טובים כדי לצמוח. אקלים של נחת, תהליך, סקרנות. לרוב, חוסר הודאות מקשה על היכולת להתמסר, ולכן יש הרבה קשרים שנקטעים הרבה לפני שהם נבדקו לעומק. תנו לעצמכם את הזמן להתאקלם בתוך הקשר, והיו אקטיביים. זמן לבד לא עושה את העבודה. תעזרו לו. תתאמצו לא לשעמם את עצמכם. אם לך יהיה מעניין, בטוח שגם לצד השני יהיה מעניין.

תבחרו בחירות נועזות - לא צפויות. צאו מאזור הנוחות. ברור שיותר נח לצפות שהצד השני, יפרגן ראשון. ישקיע ראשון, יחמיא ויעלה את השיח לקומה הבאה. אל תעשו חשבונות (נשים) ואל תתנו להן להיות אקטיביות לבד (גברים). אל תתנו לאמירות חיצוניות "נהוג שהגבר..." ציפיתי שהאישה...". עזבו את כל זה. תהיו כנים ושכל אחד ייקח אחריות על עצמו. ותשקיעו. זה טיפ לחיים זוגיים, לא רק לשלב של בניית הקשר. קשר זו חוויה דינאמית, שפושטת ולובשת צורה כל הזמן. כנסו לחוויה. אל תתבוננו עליה מבחוץ.

הבחירה לפני ההחלטה, היא הבחירה עם מי להתייעץ - זוגיות בריאה ויציבה תמיד תכלול עליות ומורדות. דמות חיצונית יכולה לעזור. מישהו שהפרספקטיבה שלו או שלה היא שונה, מקצועית ומאפשרת מבט חדש על הקשר. רענן, מאוזן. הבחירה להינשא ,וכן, גם להיפרד מקשר משמעותי, היא בחירה שיכולה להיות קשוחה. תנו לעצמכם את ההזדמנות להתבונן עליה עם מישהו שמתמקד רק בכם ורוצה רק את טובתכם. ולא. אני לא מתכוונת לשותפות או לחברים לדירה. הם אחלה. אני בטוחה. אבל עלולים להביא זווית חלקית וחסרה.

בחרו בטוב. בחרו בשמחה. בחרו להתאמץ. לאהוב ולהיות נאהבים.
 

 

 

 

שירת מלאך - יועצת לזוגיות, מנהלת אתר בול להיכרויות.