אנה ארונוב בביקורת על מתמודדי "חתונה ממבט ראשון"

העונה השניה של התכנית "חתונה ממבט ראשון" הגיעה לסיומה, ומי שבחרה להביע ביקורת כלפי חלק מהחלטות המתמודדים היא הרקדנית אנה ארונוב, אשר הכירה אף היא את בן זוגה, במסגרת תכנית ריאלטי

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/19 16:41 כא בסיון התשעט

אנה ארונוב בביקורת על מתמודדי "חתונה ממבט ראשון"
חתונה ממבט ראשון, צילום: קשת 12

מי שעקב אחרי העונה השניה של התכנית "חתונה ממבט ראשון", לא יכל להישאר אדיש אל מול החלטות המתמודדים בפרק הסיום, האם להמשיך את הקשר גם לאחר סיום הפורמט, וללא מצלמות. הדרך אותה עברו חלק מהזוגות היתה מאתגרת במיוחד, והעניין סביב ההחלטות הסופיות של בני הזוג, היה גדול מאוד. 

מי שפחות התחברה להחלטה של מספר זוגות להמשיך את הקשר, היא הרקדנית אנה ארונוב, אשר רק לפני זמן קצר נישאה לבן זוגה אייל אלגבי, אותו הכירה במסגרת תכנית ריאלטי בכיכובה, ואשר שודרה לפני כחצי שנה. לדבריה, אהבה אינה צריכה להיות כל כך מורכבת וקשה.

"אני מאמינה בכל ליבי שאהבה צריכה להיות קלה", כתבה, "טובה וקלה. הנפשות התאומות לא צריכות מבחנים, זמן, שינויים, לא צריכות מלחמת אגואים, בדיקות, ריבים, מרחק.. עם אייל לקח בדיוק שני דייטים לדעת שטוב לנו ונכון. וזהו.

ברור שיש חיים, והיו פינות שנכנסנו אליהן, ועוד נכנס בלי סוף. ושוב, זה היה תיאום ציפיות, שיגרה, מצבי רוח. לא ריבים דרמטיים , לא בדקנו אם אנחנו מתאימים או רוצים להישאר. לא סתם המשפט המטופש על 'זה זה' חוזר על עצמו בכל סיפור אהבה בריא. אנשים מאוזנים נפשית בוחרים באהבה שהיא לא דורשת המון מאמץ, או שינוי, או מלחמה. 

בשביל זה כל אחד צריך לעבור מספיק ולהסתכל עמוק פנימה, לדעת עם מה הוא בא לתוך האהבה, מה הוא מביא ומה בדיוק מגיע לו". 

דני פרידלנדר

דני פרידלנדרצילום: רונן אקרמן

לראיון המלא עם הפסיכולוג דני פרידלנדר, מצוות המומחים של התכנית, היכנסו