מתעקשים שאתם קשובים ולא מאמינים לכם? זו הסיבה!

קרה לכם שניהלתם שיחה, ונשאלתם "אתה איתי?", "את שומעת"?, אם כן, בכתבה הבאה תלמדו כיצד להשתמש נכון בשפת הגוף, על מנת לשדר שאתם לגמרי קשובים

חדשות כיפה נועה לזרי 29/05/19 10:12 כד באייר התשעט

מתעקשים שאתם קשובים ולא מאמינים לכם? זו הסיבה!
צילום: shutterstock

הפעם נדבר על שלושה כללים להקשבה מיטבית, כך שתוכלו לשדר עבור כל בן שיחה שלכם, שאתם לגמרי איתו, בכל שלב.

 

כלל ראשון

כשמישהו מהנהן לכם, איך אתם מרגישים? הנהון זה הסכמה. ובתור בני אנוש, אין דבר שאנחנו יותר אוהבים ממישהו שמסכים אתנו. מחקר מרתק שבוצע בארצות הברית גילה, שכאשר אנחנו מהנהנים שלוש פעמים ברצף, האדם השני ירגיש שאנחנו מקשיבים ומעוניינים במה שהוא אומר.  

כך נרוויח שני דברים:
א. נראה לו שאנחנו מסכימים ומקשיבים.
ב. לפעמים יש לנו שיחות אחד על אחד שאנחנו לחוצים בהן, ואנחנו לא ממש יודעים מה לעשות עם הגוף שלנו. אז כעת, יש לנו מה לעשות עם המבוכה הבסיסית של "מה עושים עכשיו".

 

כלל שני

נשים לב היכן כפות הרגליים שלנו. היכן שהן נמצאות, שם נמצאת תשומת הלב שלנו  - ממש כמו העיניים. לכן, נשתדל שכפות הרגליים שלנו יהיו מופנות כלפי האדם שאנחנו משוחחים איתו, ובכך באופן לא מודע, נאותת לו "אני מאה אחוז איתך". 

 

כלל שלישי

באופן אוטומטי כאשר מישהו מטה את הראש, הוא נראה יותר אמפתי, יותר קשוב, יותר מבין, ברגע שנרצה להראות לאדם האחר שאנחנו מקשיבים ומבינים אותו נטה את הראש. זה מתאים לשיחות רגשיות ,של הבנה והכלה. זה בדיוק הזמן ללכת למראה, ולראות איך אתם נראים יותר רגישים ואמפתיים ברגע שהצוואר שלכם מוטה מעט הצידה.

 

בהצלחה!

לטורים קודמים

 

נועה לזרי -מרצה לשפת גוף ולNLP. לטיפים נוספים מוזמנים לעקוב אחריי בפייסבוק.