אנחנו מאמינים בעצמאות הזוגית שלכם - ואתם?

זה היה סיפור לא פשוט. שחיקה, פערים, פגיעות ואפילו בגידה. המפגש הזוגי שהם באו אליו היה כואב, מייאש. הם אפילו לא רבו, בעיקר שתקו. מה המשאלה שלך? שאלנו, ומרוב יאוש, גם שם הייתה שתיקה

חדשות כיפה יהונתן ויסכה שומר 09/05/19 14:00 ד באייר התשעט

אנחנו מאמינים בעצמאות הזוגית שלכם - ואתם?
צילום: באדיבות המצולמים

מה חסר לך בקשר? הוא ענה ראשון: "חסר לי צחוק, קלילות וחוויה של ביחד".

היא הסתכלה אליו, לאחר שהסיתה מבטה מהחלון למשך כל המפגש ודמעה החלה לבצבץ. "חסר לי המפגש איתך. חסרה לי הקשבה אליי ואליך. חסרה לי החברות שלנו. הקשר שלנו הפך למפעל יצור".

אז המשאלה שלכם היא לקשר של חברות, של מפגש, הקשבה, צחוק, קלילות וביחד - שיקפנו להם. הייתה נשימה עמוקה בחדר. כי יש משאלה ומתחיל לבצבץ כיוון של חזון. גם הכאב והפספוס קיבלו הרבה מקום כעת. ועם כל זה, העיניים שלהם נפגשו לאחר הרבה שנים. מעיין הדמעות התחיל לנבוע ואיתו מעיין של זיכרונות, חלומות, כוונות טובות. הם יצאו לדרך עם תקווה ואנחנו היינו נכונים למפגש הבא, כי הם עומדים בפני מסע..

לאחר שבועיים היא התקשרה להתנצל ואמרה: "סליחה, החלטנו שבמקום להשקיע סכומים גדולים בטיפול זוגי, נשקיע תקציב זה בטיפוח הקשר שלנו. בדייטים, בבייביסיטר, ונשמח שהקורס שלכם "מסע זוגי מעורר אהבה" ילווה אותנו ויעשיר אותנו, במרחב הפרטי שלנו, בכלים מעשיים לתקשורת ומפגש מעמיק בינינו". שמחתי, שמחתי.

אנחנו מאמינים בעצמאות זוגית. מאמינים ויודעים שהשינוי האמיתי אינו קורה בקליניקה, אלא ביישום הזוגי בחיים. וכשזוג מתגייס ולוקח אחריות משותפת למסע שלהם אנחנו יודעים בוודאות שהם יהיו מהזוגות שחווים את נס הזוגיות. 

עצמאות זוגית - היא ידיעה עמוקה שהמדינה הזוגית, שהעולם שאנו בונים יחד אינו מהווה ומתפקד כמענה לבעיות, כפתרון לרדיפות, ואפילו לא רק כי זה נכון ומוסרי להקים "בית נאמן בישראל". מדינת הזוגיות הפרטית שלנו מהווה מרחב להגשמת חלומות, לבניה ופיתוח של חזון,לצמיחה למחוזות חדשים. לעושר ועונג בכל המובנים. וזה דורש תפיסה וגישה של עצמאות. שבה איננו עסוקים רק בזכויותינו ובסבלנו. לא מחכים שמישהו אחר יגרום לחיינו להיות משמעותיים עמוקים ומהנים. אלא לוקחים אחריות, יוזמה, ומושכות על חיים של הגשמת חלומות בעצמאות זוגית.

מתוך אמון בעצמאות זוגית, הקורסים האינטרנטיים שלנו מוגשים ב-71%  אחוזי הנחה בסוף השבוע של עצמאות. בהם תוכלו להיות עצמאים בצמיחה הזוגית והאינטימית שלכם.