ברוך שפטרנו - 5 דברים שנעלמו מעולם הרווקות המגזרי

יש הרבה דברים לא נעימים בעולם הרווקות הדתי, אבל כשקורים דברים טובים, חשוב להכיר בהם. הבאנו לכם את 5 הדברים שכבר כמעט לא תמצאו, ומשמח מאוד לדעת שהם חלפו.

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/18 17:48 טז באייר התשעח

ברוך שפטרנו - 5 דברים שנעלמו מעולם הרווקות המגזרי
צילום: shutterstock

ביי לשדכנית, שלום תמונת פרופיל

נכון נכון, שדכניות עדיין קיימות ובועטות, אבל מה שפעם היה נחלתן הכמעט בלעדית, הפך עם הזמן לאחוז קטן יחסית. כניסת אתרי ההכרויות המיועדים לפלח הרווקות והרווקים הדתיים, הפך את תפקידן להרבה פחות נצרך. יש רק להזין נתונים רלוונטיים וקיבלתם ברגע עשרות הצעות, כאשר עליכם רק לאזור אומץ ולפנות. מה שמוביל למהפכה הבאה.

 

 

חסל סדר ריכולים

טוב יש דברים שקצת קשה להיפטר מהם לגמרי, אבל הודות לעובדה שאת הדייט הבא אפשר לתאם רק בנוכחות הסמארטפון ולא מעורבים בו שום גורמים חיצוניים, כמות הפעמים שייכנסו לכם לחיים וישאלו אתכם "נו, מה עם ההיא שפרומה סידרה לך?" פחתה משמעותית. כי פרומה לא יודעת. וגם הם לא, שדווקא הכרתם מישהי, והיא אחלה. לכם, נשאר רק להפתיע עם הזמנה. 

צילום: shutterstock

 

בת כמה אמרת שהיא?

אם בעבר הכלל היה שגיל הבחור חייב להיות גדול יותר משל הבחורה ולו ביממה, הוא כבר לא רלוונטי. השאלה שבעבר הייתה נחשבת לבסיסית, הפכה שולית יחסית. ואולי הגיל הוא רק משל למהפכה הדרמטית יותר, היא יכולה להיות גם משכילה ממנו, וקרייריסטית יותר ממנו. המשוואה השתנתה לחלוטין, ומי שמחליט מה יהיו הגורמים, הם רק המועמדים.

 

 

מי מסתובב בגן סאקר?

פעם זו היתה ממש מצווה, פגישה ראשונה היתה חייבת להיות באיזה גן ציבורי, רצוי גדול, רצוי בירושלים, רצוי קרוב לתחנה המרכזית, רצוי גן סאקר. עד היום מסתובבים שם זוגות, אבל הרוב המוחלט למד שזה בסדר גמור לשבת בבית קפה, להזמין משהו חם לשתות ואפילו להשקיע בצלחת עוגיות. 

צילום: shutterstock

 

 

גרושים הם לא פחות איכותיים

להיות גרוש זה לא קל, ולהיות גרוש דתי זה לא קל כפליים. אבל משהו טוב קרה במגזר והפך את המילה הזו למאיימת הרבה פחות. הנטייה האוטומטית לפסול הצעה לפגישה עם בחור גרוש או בחורה גרושה, התחלפה בהכלה והבנה. היכולת לעצור ולבחון אם ההצעה מתאימה מבלי לפסול רק במחשבה על המטען שהיא מביאה, היא לחלוטין אחת הבשורות הגדולות במגזר הדתי בשנים האחרונות.