אין בייביסיטר? אין בעיה! 9 רעיונות לדייטים יצירתיים להורים עסוקים

לא נמאס לכם מארוחת ערב במסעדה וערב סרט? הגיע הזמן לגוון את הזמן הזוגי שלכם. הנה כמה הצעות לדברים שאפשר לעשות בלי ילדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/23 09:54 כח בתמוז התשפג

אין בייביסיטר? אין בעיה! 9 רעיונות לדייטים יצירתיים להורים עסוקים
צילום: shutterstock

מציאת זמן זוגי יכול להיות משימה קשה. עד שהילדים סוף סוף במיטה, הדבר האחרון שאתם רוצים זה לקרצף את המטבח או לסדר את הסלון. מה שאתם באמת צריכים זה ערב דייט מהנה כדי להתחבר מחדש עם בן הזוג שלכם - אבל בינינו, למי יש כוח למצוא בייביסיטר בימים אלה?

החדשות הטובות הן שלא תמיד צריך בייביסיטר כדי ליהנות מזמן איכות עם בן הזוג. יש עשרות רעיונות לדייט יצירתיים בתוך הבית שיאפשרו לכם ליהנות יחד מערב זוגי. אספנו עבורכם כמה כאלה, אבל באמת זו רק ההתחלה עם קצת מחשבה תוכלו למצוא את הדברים שעושים לכם כיף זוגי ביחד.

1. ערכו פיקניק בתוך הבית. רדו לאוטו קחו את המחצלת ופרסו אותה ברצפת הסלון, לא תאמינו איזה הבדל זה עושה. תוסיפו לזה יין טוב וכמה גבינות וקיבלתם חוויה זוגית שלא תשכחו.

פיקניק רומנטי בסלון

פיקניק רומנטי בסלון צילום: shutterstock

2. עשו יום ספא בבית עם טיפולי פנים, עיסויים ואמבטיית קצף, אפשר גם להדליק איזה נר ריחני שתקוע לכם כבר המון זמן בארון.

3. התגנבו לחדר הילדים הוציאו בשקט מהארון משחק לוח  אהוב ושחקו לבד - הזוכה מקבלים עיסוי!

4. גרים בבית פרטי, זה הזמן להוציא את האוהל ולעשות קמפינג בחצר רק שניכם, הוסיפו לזה מדורה עם מרשמלו צלוי והנה חזרתם עשרים שנה אחורה.

קמפינג זוגי

קמפינג זוגי צילום: shutterstock

5. צפו בסרטון החתונה שלכם או העלו זיכרונות מתמונות ישנות ביחד. אין מה לעשות, המבט הזה לאחור יכול להזכיר לכולם איך ולמה הגענו לרגע הזה.

6. הכינו כוס קפה ונסו לשחזר את הדייט הראשון שלכם. נסו להתנהג כאילו זה באמת הדייט הראשון שלכם ואתם עדיין לא מכירים אחד את השני. כדי שתצליחו להחזיק בזה מעבר לשני משפטים כדי להוסיף פרס לזוכה - הראשון שנשבר שוטף את הכלים שבכיור.

7. שדרגו את ערב הסרט שלכם, בחרו סרט רומנטי הדליקו נרות, הכינו דלי פוקפורן ושלפו בקבוק יין. הוסיפו לזה שמיכה זוגית נעימה שתוכלו להתקרבל בה.

8. ותרו על ההזמנה מוולט, והחליטו להכין את המאכל האהוב עליכם. זה יכולה להיות פיצה, או פסטה ואפילו עוגת גבינה עם קצפת. העיקר שהפעם תהיו שותפים בהכנה. בסוף האכילו אחד את השני.

פיצה דייט

פיצה דייט צילום: shutterstock

9. קנו פאזל גדול והרכיבו אותו על השולחן בסלון, לא משנה כמה אתם טובים בזה העובדה שלשניכם יש אתגר משותף תכניס אתכם לאווירה.

 עם קצת יצירתיות, אפשר ליהנות מלילות דייטים מרגשים ורומנטיים גם בלי לצאת מהבית. זכרו הרעיון הוא קצת לצחות לייצר אינטמיות אחד עם השני. אתם עובדים קשה כל השבוע אז פעם אחת תהנו גם באמצע הדרך.