שאל את הרב | שומר נגיעה אבל לא מצליח להפסיק לצפות בפורנוגרפיה

מה קורה כאשר זוג שומר נגיעה, אך הגבר נופל באופן תדיר לצפות בפורנוגרפיה? שאלה שהתקבלה במערכת כיפה הציפה את הסוגיה הרגישה. הרב יובל שרלו השיב: "זה הזמן להפסיק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/23 13:41 כח בשבט התשפג

שאל את הרב | שומר נגיעה אבל לא מצליח להפסיק לצפות בפורנוגרפיה
צילום: shutterstock

"אני מרגיש ליצן עם הנסיונות החוזרים ונשנים"

שלום, אני ממש מתבייש. יש לי קשר עמוק וטוב עם חברה. כבר החלטנו שנתחתן. אנחנו שומרים נגיעה. למרות זאת, אני נופל ממש באופן תדיר לצפות בפורנוגרפיה. במיוחד כשאני עייף. אני לא מצליח למנוע את עצמי. הרבה פעמים זה עם מחשבות על חברה שלי, אבל בכל זאת אני מרגיש שאני פוגע בה. היא כמובן לא יודעת, אבל אני מרגיש ממש רע כלפיה, וגם כלפי עצמי ואלוהים, שאני לא מצליח לשלוט בעצמי. בנוסף, זה מעלה לי פחדים שלא אשלוט בעצמי במקומות עבודה בחיים שלי. אני לא רואה את זה קורה באופן ממשי, אבל אני מפחד שאם עכשיו אני לא בסדר, מה יהיה במצבים מפתים וגרועים יותר? אני חושב שהדבר הנכון היה למצוא מישהו לשתף איתו, אבל אני לא מסוגל. כל כך הרבה פעמים ניסתי לחזור בתשובה. אני מרגיש ליצן עם הנסיונות החוזרים ונשנים. וכן, יש לי נטספרק. האינטרנט זמין בעוד אלף מקומות.

הרב יובל שרלו השיב: "זה הזמן להפסיק"

שלום וברכה, זה הזמן להפסיק. זה הזמן להפסיק, כי אתה עלול לאבד דברים הרבה. להעמיק את הפגיעה שלך ואת היכולת לקיים מיניות בריאהף לפגוע במי שאהובה עליך מאוד, להתרחק עוד יותר מחיי קדושה ומאמונה בריבונו של עולם, לחיות בזהויות מפוצלות, ועוד דברים רבים אחרים. זה כנראה לא קל, ואפילו קשה מאוד. לא זו בלבד, אלא שמודעות להפסדים היא לעתים לא מספיקה, ויש צורך גם בהעשרת החיים החיוביים שלך, הדברים הטובים שאתה עושה, האור שלך שיכול לגרש את החושך הזה. אתה לא ליצן. אתה מתמודד. זה כנראה מאוד מאוד קשה, אבל זה הזמן להפסיק. ואם תרצה לדון בכך עוד, כאן יש אוזן קשבת. כל טוב ובהצלחה.