סערת הטינדר למה לא הפתיע אותי כשראיתי דתיים בטינדר? | טור תגובה

הודיה לא מתרגשת מכך שיש דתיים בטינדר, גם באתרי הכרויות דתיים יש גם כאלה שלא מחפשים קשר רציני. לאפליקציה יצא שם של סטוצים למרות שזה לא מדויק, מרבית הנשים והגברים בסופו של דבר מחפשים שם קשר רציני

חדשות כיפה הודיה כהן 06/07/21 13:41 כו בתמוז התשפא

למה לא הפתיע אותי כשראיתי דתיים בטינדר?  | טור תגובה
צילום: shutterstock

קראתי את הכתבה שפורסמה הבוקר באתר, ואני לא יודעת מה אתכם, אבל ממש לא נפלתי מהכיסא. אפליקציית טינדר כמו אוקיי קיופיד, באמבל, ואפילו שליש גן עדן מלאות במשתמשים שלא מחפשים קשר רציני. איכשהו יצא שדווקא הסטיגמה של טינדר דבקה בה כאפליקציית סטוצים, למרות שבמקור היא ממש לא הייתה אמורה להיות כזאת.

בתור אחת שהשתמשה והייתה חברה בכל אפליקציית הכרויות אפשרית, תתפלאו לשמוע, שכמעט אותם אנשים נמצאים בכל מקום. אחד שפגשתי בשליש גן עדן הציג את עצמו באתר כ"דתי" ועם אותו אחד בדיוק היה לי מאץ' באוקיי קיופיד, ושם הוא הציג את עצמו כדתל"ש (הבחור לא סגור על עצמו עד הסוף). הצעות לסטוצים אולי יותר נפוצות בטינדר, אבל גם בשליש גן עדן לא חסרים גברים שינסו ליצור קשר מהסוג הזה.

אני לא חושבת שכניסת דתיים ל"טינדר" היא תופעה חדשה, וגם אם נגיד שכן - מה מפתיע בזה? יש לא מעט סיפורים על זוגות שהכירו שם ואפילו התחתנו. נועה (שם בדוי) אמרה בכתבה "אז יש לו שם של סטוצים. אז מה?", והיא אכן צודקת. היא אינה הדתייה היחידה שמשתמשת באפליקצייה. כל כך הרבה גברים דתיים ונשים דתיות שאני מכירה נמצאים באפליקצייה הזו.

יש נשים שרושמות באפליקצייה "מחפשות קשר רציני", אבל אני באופן אישי נמנעתי מזה כי חששתי שדווקא השורה הזו תרתיע גברים. בואו נגיד כך - את הצהרת הכוונות על רצינות הקשר אני יכולה לראות גם בדייט עצמו, אז לא הרגשתי צורך לפרסם את זה בפרופיל. לומר לכם שעכשיו כל הרווקים והרווקות שמגיעים המגזר ונרשמים לטינדר מחפשים סטוצים וריגושים? לא נראה לי שזה נכון.

כן, זה נכון שהדתיים שנשארים רווקים הרבה שנים מחפשים חמימות, מגע ורגש ומגיעים למצבים אינטימיים ומיניים טרם החתונה, ויש לי גם חברות שסיפרו לי על קשר מיני שהן מקיימות עם בחור ספציפי ששמור למטרה הזו. אבל כל זה זמני, הן טוענות, עד שיגיע האחד. וכן, גם אני הייתי במצבים ובסיטואציות שכנראה נקלו בדרכי רק בגלל שנשארתי רווקה עד גיל 30, וזה היה מאוד מבלבל. ובכל זאת, תמיד ידעתי שאני מחפשת זוגיות שתוביל לחתונה ולכן הרשתי לעצמי קצת כיף, אבל לא יותר מדי.

וזה לא שאין רווקים דתיים שיצא להם לחוות סטוצים, יש ועוד איך. אבל לא כדרך חיים, ובעיניי גם לא כברירת מחדל. עדיין רוב הרווקים מעידים על עצמם שהם מעוניינים להיכנס לקשר רציני. יש שתהו למה אין גברים מרואיינים בכתבה, אז אני חשבתי שזה בגלל שנשים דתיות שמחפשות סטוצים נשמע הרבה יותר מעניין וצהוב מאשר גברים. אבל זה גם מה שכל כך נורא במגזר בעיניי, שגברים דתיים לרוב יכולים להתנהג ולעשות הכל מבלי שישפטו אותם לחומרה. ולכן עדיין נשים שמראות שהן מעוניינות ליהנות מהמיניות שלהן, צריכות להסתיר את זה. כמה עצוב.

לסיכום: לא חושבת שדתיות בטינדר זו תופעה חדשה, ולא נראה לי שהן מחפשות שם סטוצים, וגם הצעירות שהתראיינו לכתבה העידו שזה לחלוטין לא מה שהן מעדיפות. יש דתיות ודתיים בטינדר, אולי יהיו להם כמה סטוצים בודדים עד שיתחתנו, אבל זה כנראה כל הסיפור כולו, ואין כאן שום חידוש או דרמה.