3 טיפים להענקת מתנה מושלמת

נתנאל קראוס מנסה לעמוד על טיבה של מתנה מפנקת. מתי הכי כיף לקבל מתנה, צורת ההגשה הנכונה ובאיזה סרט עוטפים ג'יפ ורוד

חדשות כיפה נתנאל קראוס 01/12/20 12:29 טו בכסלו התשפא

3 טיפים להענקת מתנה מושלמת
לדעת לתת מתנה, צילום: shutterstock

הבאת מתנה היא סוג של אומנות. מתנה יכולה להיות מחווה קטנה עם המון משמעות או מתנה עצומה ריקה מתוכן. זו יכולה להיות הפתעה מוחלטת, אך גם לאו דווקא. לפעמים מתנה יכולה להיות יותר מידי ולהלחיץ את הצד השני. וכמובן, גם צריך לדעת לקבל מתנה.

טיפ 1. מתי להביא מתנה (לא רק בתאריכי ברזל)

יום הולדת ויום נישואין אלו תאריכי ברזל. לא משנה אם זה זר פרחים קטן וחבילת שוקולד או ג'יפ ורוד עטוף בסרט לבן, היחס הוא מה שחשוב. אלא אם כן היא קנתה לך גאדג'ט בחצי משכורת ואתה קנית לה חפיסת שוקולד. כך שגם איזון בין־מתנותי הוא חשוב. 

מעבר לתאריכי ברזל, נסו להפתיע, מעת לעת, במתנה קטנה. משהו כיף, שימושי יותר או פחות. שיראה בבירור כמו מתנה. ממש כיף לקבל מתנה ללא סיבה. פינוק קטן וכיפי. כי ראיתי משהו שיתאים, או פשוט כי אני אוהב.ת אותך.

טיפ 2. טוויסט

מתנה עם טוויסט. חפץ לדרך חדשה. חפץ המתחרז עם אווירת התקופה. ההקשר הנכון מקפיץ את הערך. חפשו מתנה שתהווה פתרון לבעיה קטנה - בדגש על בעיה קטנה. מי פה למשל זה לא רעיון טוב. מישהו שכבר משתמש במי פה וקונים לו בקבוק מי פה מגניב (בהנחה שיש דבר כזה) זה כבר יותר טוב. 

טיפ 3. כתיבת ברכה ועיטוף

רכשתם מתנה. כיתבו ברכה. עיטפו בעטיפה. אם אתם כבר נותנים מתנה אז עד הסוף. כמאמר הקלישאה, הדברים הקטנים עושים את ההבדל. ההתרגשות ניכרת בהסרת העטיפה. וברכה היא המתקה נוספת.

פנקו.

 

 

לטורים הקודמים
 

הכותב: נתנאל קראוס, נשוי באושר. כותב רבי המכר הפוטנציאליים (חפשו בפייסבוק): 

1. "המסה ליוצא הדתי המתחיל."
2. "המסה ליוצאת הדתיה המתחילה."

המסה ליוצא הדתי המתחיל

המסה ליוצא הדתי המתחילצילום: נתנאל קראוס