המדריך השלם לשטיפת כלים וזוגיות

מי חשב ששטיפת כלים זה נושא שיכול להשפיע עלינו כל כך? קבלו את המדריך המלא לשטיפת כלים ועל הדרך גם ליחסים

חדשות כיפה שירה סעדה 26/11/20 11:11 י בכסלו התשפא

המדריך השלם לשטיפת כלים וזוגיות
כלים בכיור, צילום: shutterstock

כשהיוונים טימאו את כל השמנים- הם גילו חוסר התחשבות משווע, ולא רק בגלל שלא נותר שמן זית למנורה, אלא כי הם לא חשבו על כך שמישהו יצטרך לשטוף אחריהם את הכלים ועוד כלים עם שמן!! כן זו ללא ספק היתה נקמתם האמיתית. ומישהו או מישהי אכן שטפו. ומאז ועד היום יש השפעה של נס פך השמן על הכיור של כל אם בישראל- עוד ועוד כלים, כל פעם כשגומרים לשטוף- הכיור מתמלא מחדש. בימים ההם בזמן הזה. בתור אחת שצופה שבחנוכה בעקבות כל הטיגונים יהיו גם הרבה כלים- החלטתי להקדים תרופה למכה, ולפתוח קורס: "זוגיות וכלים לשטיפת כלים" (למה זוגיות? סתם כי זה הולך היום ומעלה רייטינג). . והנה כמה עצות שנתנו בקורס, מוגשות פה לשרות הציבור ולשירות הסקוצ'ים 

  • בבואכם לשטוף כלים התכוננו נפשית שזה הולך להיות ארוך, ולכן הפעילו מוסיקת רקע שתנעים לכם את השטיפה.
  • בדיוק מתי שתהיו בטוחים שכמעט והגעתם לסיים את המשימה, יבוא מישהו מהמשפחה וישים לכם בכיור את כוס הקפה שלו, עם כפית. וזה לא יקרה מתי שאתם עדיין ב"שוונג" של השטיפה, אלא בשנייה אחרי שתורידו את הסינר, תגרפו את המים מהשיש, ותרימו את הרגל במחשבה לצעוד לכיוון הספה ולצנוח עליה בעונג צרוף מול המסך.
  • היזהרו מכלים סמויים, אלה נוטים להעמיד פנים שהם חלק מהבית, ויגרמו לכם להיתקל בהם בדיוק כשאתם בטוחים שהפעם באמת סיימתם.
  • את הכלים הסמויים חפשו במיוחד באמבטיה (ראו ערך כוס תמימה על הכיור באמבטיה, שעומדת שם עם עוד כוס, וכוס שלישית עם מברשת שיניים בפנים ומשחה כמעט גמורה שחבל לזרוק, אבל חבל על שרירי האצבעות שיילכו לכם בנסיון להפיק ממנה משחה)
  • תמיד יהיה בן משפחה טוב לב, מלא בכוונות טובות וחסד, שבדיוק כשאתם בישורת האחרונה של שטיפת הכלים- נזכר שמזמן הוא לא סידר את המקרר ובדיוק עכשיו זה הזמן המתאים. אל תדאגו הוא כבר ידאג לכם לפחות לעוד חמישה כלים שצריך לשטוף- ובד"כ זה יהיה סירים עם שאריות חמין משבת. הוא לא עושה את זה מרוע, פשוט דואג לכם שחווית השטיפה תהיה מאתגרת. כאילו שמישהו מכם אי פעם יחשוב -" בדיוק היה בא לי לשטוף עכשיו איזה סיר, הסכו"ם פשוט לא סיפק אותי זה היה קל מדי.."
  • אם כבר מדברים על חסדים- הזהרו מהתסריט הבא:ייתכן שמישהו דילל את הסבון שלכם במים, במטרה לחסוך בחומר. אל תכנעו לפיתוי. זה משפריץ. מנסיון.
  • גאון מי שהמציא את הידיות של המגירות במטבח. זה כאילו יש עליהם שלט: "מקום בלתי רשמי למגבות מטבח". אממה- אין סיכוי שהם יתייבשו שם. והגרוע מכל- כשתנסו להוציא את התבנית מהתנור בעזרתן האדיבה- זה לא יגמר טוב.
  • כלים מאתגרים שעדיף להשאיר למישהו אחר לשטוף: פומפייה , מסננת(איך אמורים לשטוף את זה עם כל החורים??)  בקבוק של תינוק, וכף- זהירות משפריץ.
  • כשתסיימו לשטוף אתם תרצו כוס קפה מפנקת- כפיצוי על העבודה הקשה. ראו הוזהרתם. אתם תנטו להתקמצן על הכלים שזה עתה שטפתם. תעמדו בפני דילמה- מה עדיף- כיור מבריק ונקי או קפה שישאיר עוד כוס לשטיפה? ייתכן שתשכנעו את עצמכם שיש משהו יפה ב"רק כוס אחת בכיור שדווקא מראה ששטפו פה כלים". איזה כוס תבחרו זכוכית או חרסינה? אנחנו ממליצים על הזכוכית. יש מצב שהיא תישבר מזה שלא בחרתם בה.
  • ולהבא הסוד להצלחה- לכל אחד במשפחה יש את שוחר איכות הסביבה שלו, שברגע שאין לכם כח לשטוף כלים ואתם באים להציל את שארית האנרגיות שלכם עם חד פעמי, יקפוץ עליכם עם שלל יסורי מצפון. התחממות גלובלית, איזה מפונק אתה, בגללך העולם נהרס, בגללך אין מים בכינרת, בשר זה רצח וכו'. הוא ינסה למנוע מכם את העונג שבשימוש בכלים חד"פ. תדאגו שהוא לא יהיה שם. או שתתנו לו לשטוף את כל הכלים עם השמן בסוף ונראה אותו מדבר. חג שמח חברים.