לא מצליחים להבין איך הנודניק הזה התחתן - ואתם עדיין רווקים?

לא משנה איזה תיק רווקים בגיל מתקדם חושבים שהם סוחבים - תמיד יש דמות מקבילה שדווקא כן התחתנה. אז איך ולאן כדאי לנתב את התסכול? נתנאל קראוס עם התשובות

חדשות כיפה נתנאל קראוס 27/07/20 11:19 ו באב התשפ

לא מצליחים להבין איך הנודניק הזה התחתן - ואתם עדיין רווקים?
צילום: shutterstock

לא משנה איזה תיק רווקים בגיל מתקדם חושבים שהם סוחבים - יש דמות מקבילה שדווקא כן התחתנה. אם אתה או את חושבים שבגלל X לא התחתנתם, אז יש דמות שיש לה גם X והיא התחתנה. אם אתה או את חושבים שפלוני או פלונית לא מתחתנים בגלל Y, אז יש דמות שיש לה גם Y והיא התחתנה. חוויות או חסרונות אמיתיים ככל שיהיו, עדיין, יש מישהו/י עם חוויות או חסרונות דומים שהתחתנו.

שמנמן? יש שמנמן שהתחתן. מדבר הרבה? יש מישהו שמדבר הרבה שהתחתן. נודניק? יש מישהו נודניק שהתחתן. מישהו שסובל מטראומה ספציפית? יש מישהו שסובל מטראומה דומה שהתחתן. מישהו שחושב שהוא לא ראוי? יש מישהו שחושב שהוא לא ראוי והתחתן. מישהו עם אותו קושי התחתן. עם אותו צל כבד. עם אותו מחסור בהצעות. עם דילמה דומה.

לפעמים מדובר במזל. בהשגחה. בעניין של תזמון. לפעמים אלו שהתחתנו לא עברו איזה תהליך מיוחד או אף לא השתנו. הם פשוט פגשו דמות שהתאימה להם והם התאימו לה. לפעמים, ולמרות הכל, זה פשוט.

 

לא מעודד, ולא במקרה.

השוואות הן לא דבר מוצלח. הדגש הזה - שיש דמות מקבילה שדווקא התחתנה - כשהוא מגיע לבד, יש בו מימד מעודד אך בה בעת גם מימד מתסכל. הזמן נותן את אותותיו והתחושה היא כי הסיכויים פוחתים. סבבה שאותה דמות התחתנה. היה לה מזל. כנגד הסיכויים. כשהסיכויים פוחתים, כדור שלג מתחיל לצבור תאוצה במורד מדרון. יש פחות סיבה להשקיע. וכשמשקיעים פחות הסיכויים פוחתים. פוחתים ופוחתים.

 

מה עושים כשהסיכויים נמוכים? 

אם ממלאים יותר כרטיסי הגרלה יש יותר סיכויים לזכות. אם עושים יותר ניסיונות - יש יותר סיכויים להצליח. אם מנסים שוב. אם קמים. אם רוצים להתחתן אז צריך להגביר את הסיכויים. להעלות אטרקטיביות. לראות מה אפשר לשפר - ולשפר. לפתוח יותר דלתות. להירשם לעוד אתר. לפנות לעוד שדכן. להתקשר וליזום יציאה לדייט. לחפש הזדמנויות. ליצור הזדמנויות.

טבעי שככל שמנסים ולא הולך אז התסכול גובר. אך מאחורי כל סיפור הצלחה מסתתר מאמץ עיקש ומתמשך. יזמים שהצליחו רק אחרי מספר פרויקטים שכשלו. כמו שנאמר במבצע סבתא, "אתה מתחיל הכי מהר שלך, ולאט לאט מגביר."

 


 

לטורים הקודמים
 

 

 

הכותב: נתנאל קראוס, נשוי באושר. כותב רבי המכר הפוטנציאליים (חפשו בפייסבוק): 

1. "המסה ליוצא הדתי המתחיל."
2. "המסה ליוצאת הדתיה המתחילה."

המסה ליוצא וליוצאת

המסה ליוצא וליוצאתצילום: נתנאל קראוס