פמיניזם - מציאות או דמיון?!

"הפמיניזם טוען לשובניזים נגד המין הנשי, קיפוחו, אפלייתו לרעה, ניצולו או אי ניצולו בתחומים שונים כאשר השיטה מתבססת על הגישה ששני המינים קורצו מאותו חומר ..."

חדשות כיפה פלפלים 17/12/03 00:00 כב בכסלו התשסד

תנועת הפמיניזם קמה בשלהי המאה ה-19 כסניף נוסף של הסוציאליזם. הבסיס להתפתחותה היה יצירת שובניזם נשי בו ניתן להלחם מלחמת חורמה, לעלות על בריקדות, להעלות באש את המתנגדים, לסגוד למתחנחנים, להתחנן ולהתחנחן לכל בעלי התפקידים, ליצור בעלות תפקידים, לנאום בקול חוצב, לתפקד כנואמים ולספק תקציבים לעוד כמה עמותות של איש אחד.

משנתקיימו אותם תנאים נשפכו לאוויר העולם, לדפי העיתון ולמדף הספרים, אין ספור רעיונות, הגיגים, מחשבות ואידיאות בנושא הזה מה שיצר להם אשליה של קיום, עקב ריחופם ביקום כמשהו בעל נוכחות הניתן לציונו כעובדה למרות קיומו בדמיונם של האנשים בלבד.

במה דברים אמורים?!

הפמיניזם טוען לשובניזים נגד המין הנשי, קיפוחו, אפלייתו לרעה, ניצולו או אי ניצולו בתחומים שונים כאשר השיטה מתבססת על הגישה ששני המינים קורצו מאותו חומר ורק שיטות חינוך שונות ומעוותות גרמו להבדלים ולהעדפות בין המינים.

עקב כך דורשת התנועה שיווי לנשים באותם תחומים כולל אפליה מתקנת כוללת.

האם אכן כך פני הדברים?!

אישה, היא נגזרת של המין היחידי היכול להרות וללדת, עובדה העומדת בכל מבחן פמיניסטי.

לאישה, עוצמות שאין לגבר כלים להתמודד איתן וכשהיא עושה בהן שימוש היא תגבר גם על אחרון המאצ'ואיסטים. (גברים, תודו!).

לאישה, חוש שישי ברוך העונה לשם אינטואיציה, המשפיע על קבלת החלטות בחיים מה שהעדרו גורם לגבר הממוצע והפוחז להיחפז להחלטות שגויות המובילות להרס עצמי.

כלומר, לאישה שילוב מנצח של דברים שהם בבסיסם של "החיים הטובים": חוויה, עוצמה וכושר שפיטה המציל מהרס.

תכונות אופי אחרות, במקרה זה גבריות, האפקט שלהן במקרה הטוב, הוא שיפור הכושר הפרודוקטיבי של החברה היצרנית (בהנחה שאותו גולם לא נחפז להחלטה שגויה כיון שלא התייעץ עם אשתו...).

השוני וההבדלים בין המינים קיים. האבחנה איננה אפליה אלא השוואה, שיווי בין שונים לגיטימית אך אם יזהו אותם, יפלו בינהם.

הניסיון לזהות בין המינים מבלבל את ניהולו התקין של הקוסמוס ע"י התאמת תפקידים בלתי אחראית, ו"בזכות" בלבול מודל התפקידים הלז, מתאפשרת חדירת התוהו לאשר תוהו ובוהו מקורו.

בהנחה שהתא המשפחתי התקין מאפשר את שלמות האורגניזם העולמי, באה תנועת הפמיניזם וגורמת לשיבושו.

פעולת הזיהוי גורמת לקונקורנציה בתא המשפחתי, בני הזוג הופכים קולגות, התחרותיות הופכת לחם חוק והם מתמודדים על אותם תפקידים כאשר בד"כ רק אחד מהם מתאים לכל תפקיד נתון.

האלטרנטיבה אומרת שלכל אדם יהיו תפקידים בהתאם לכישוריו והוא יוכל למלאם כהלכה. כך ישכון הכבוד ותתביית ההערכה מזה לזה, כבוד והערכה אלו אב ואם הם ליחסים תקינים שהם אבי אבות התא המשפחתי השלם.

ישנם היבטים נוספים לבומרנג של הפמיניזם: אימפרוביזציות של תפקידים לאישה תוך מיצוי עצמי לקוי במסגרת לא מתאימה, הגוררת דיסטרוקטיביות, היוצרת תווית נשית נחותה ללא סיבה אמיתית ומתפתחת לכדי תסכול עמוק וכולל של שני הצדדים.

תסכול לא יוצר פוריות, אי פוריות בכל הקשר הוא שלילי. תוך כך, מעמד האישה רק בנסיגה.

הפמיניזם הוא כנבואה המגשימה את עצמה, מה בוער להתנבא בסגנון זה?!

(כי הגברים חולרות ואוכלי נשים לתאבון!).

לקוח מתוך "תובנות".

אם ברצונכם לקבל את 3 החוברות ללא תשלום בדואר, אנא שלחו את הכתובת (לא אי-מייל) שאליה אתם מעוניינים לקבל את החוברות במייל: pilpelim@netvision.net.il