האתגר שישדך את החברים שלכם

יוזמה חדשה של צעירים דתיים בפייסבוק נועדה לסייע לרווקים למצוא את בני הזוג שלהם

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 14/02/16 14:34 ה באדר א'

האתגר שישדך את החברים שלכם
Shutterstock, צילום: Shutterstock

"ישבנו יחד כמה חברים דיברנו על הנושא וכך עלה הרעיון החדש שאנחנו מקווים שיעזור לזוגות רבים", מספר ל'כיפה' אורי אוחיון יוזם 'אתגר השידוכים' - יוזמה חדשה שתנסה לסייע לצעירים דתיים למצוא את בן או בת הזוג שלהם.

"הבנו שאנשים לא רוצים להיות חלק מקבוצה או מדף פייסבוק, יש עומס של דברים כאלה ואנשים לא אוהבים להיות משויכים לקבוצות ולכן היוזמה שלנו שונה ובאמצעות תיוג בלבד עם האשטג (עם סולמית וקו-תחתון) #‏אתגר_השידוכים, ניתן להשתתף ולסייע", מסביר אוחיון.

בפוסט הומוריסטי אותו פרסם לפני כשבוע וחצי כתב: "נכון לכל אחד ואחת יש חברה שהם בתכל'ס אנשים מדהימים ודוסים אבל פתוחים? אז אתם עושים מצווה, מפנים חצי שעה וכותבים פוסט. זה הזמן לספר על החבר, ועל גילו ועל תחביביו ולימודיו ועבודתו ואישיותו וחכמתו ועבודת השם שלו ומגניבותו, ולעוף ולהגזים (רק אל תגזימו עם הלהגזים). מוסיפים איזו תמונה או שתיים כמנהג גוברין יהודאין, שולחים לאותו חבר לאשר (או יותר נכון 'מודיעים' לו, רק כדי שהוא לא יהרוג אתכם בדיעבד), ויאללה להעלות לספר -הפנים הגדול ולהתפלל למזווג הזיווגים".

אוחיון מסביר, כי מפרסם התמונות והטקסט הוא זה שאמור לסנן את הפוניםפונות, "אני (כלומר מפרסם הפוסט), עונה לגברת בשתי תשובות אפשריות 1. כן, מעולה, אש עלייך, קחי ת'מספר, אל תשכחי להזמין אותי לחתונה כי אני לא סומך על החבר. 2. מצטער, לא רלוונטי. 'לא רלוונטי' יכול להיות כל דבר - החל מהעובדה שהוא פשוט הלך עם אופציה אחרת כרגע, המשך בסתם פיק ברכיים פתאומי או איזה מועד ב' שצץ, וכלה בכך שהוא מחפש בלונדיניות בלבד".

"זה קצת אכזרי שהתשובה הזאת לקונית ואחידה, אבל זה הכרחי כדי לפגוע כמה שפחות. מקסימום תעני: אוקיי, אם יהיה רלוונטי בעתיד, אני אשמח לשמוע. כמובן שכל זה רלוונטי גם הפוך, וכולי ובהחלט וחסדי השם", כתב אוחיון והצליח לגרוף עד עתה פרסום של 8 רווקים ורווקות, "זה מתפשט וכל יום מצטרפים עוד פוסטים לאתגר. אמנם לא תמיד הרווקים נהנים בהתחלה מהרעיון שיכתבו עליהם פוסט אך כולי תקווה שזה ישתלם".

"כולם מוזמנים. וזה כיף גדול, תרגיל בכתיבה יוצרת, ותרגיל בעין טובה. פלוס הסיכוי שבאמת נעזור לאיזה זוג להכיר", מסיים אוחיון.