אתה צריך לראות אותה כל לילה מקודשת

ככל שהקשר הולך ומתייצב, כך השקעתך בבחורה הולכת ופוחתת. אז די, מספיק עם התירוצים. טיפ קצר, דייט בחמש דקות, שיעשה אתכם מעט יותר מאושרים

חדשות כיפה רוני אראן 06/09/12 20:39 יט באלול התשעב

אתה צריך לראות אותה כל לילה מקודשת

"קסרי וירושלים, אם יאמר לך אדם: חרבו שתיהן- אל תאמ(י)ן. ישבו שתיהן- אל תאמ(י)ן. חרבה קסרי וישבה ירושלים, חרבה ירושלים וישבה קסרי- תאמ(י)ן. שנאמר (יחזקאל כו, ב) : "אמלאה החרבה"- אם מליאה זו חרבה זו, אם מליאה זו חרבה זו" (מגילה, דף ו: ).

כשבחור נשוי רוצה לעצבן את חברו הרווק הוא יאמר לו: "כל יום שעובר, אני אוהב את אשתי יותר". כשהרווק ינסה להחזיר לו, הוא יטען: כל יום שעובר, אתה משקיע באשתך פחות, שהרי, לא לחינם ציוותנו תורתנו: "והיו הדברים האלה אשר אני מצווך- היום" - בכל יום יהיו בעיניך כחדשים. וכבר שורר הבנאי המפורסם: "אבל אתה צריך כל יום לראות אותה אחרת/כמו שמש חדשה ששוב ושוב זוהרת/אתה צריך לראות אותה כל לילה מקודשת/כמו הלבנה המתחדשת". אך עדיין, כמה שצדיקים גדולים אנחנו, חברינו החוזר בתשובה יתלהב בלבישת הציצית הרבה יותר מאיתנו- ולא רק בגלל שהפעם הראשונה מרגשת יותר, אלא בעיקר בגלל שהוא עדיין מרגיש שהוא ב"תקופת ניסיון" מול הבורא, בעוד אנחנו יודעים שחלקנו כבר מובטח בעולם הבא.

בד בבד עם התגברות הביטחון שבקשר, ויצירת "אהבה שאינה תלויה בדבר" בין האדם לאשתו, הולכת וגוססת לה הרומנטיקה, שלא נבראתה אלא לתקופת בין השמשות הקצרה, בה אנו נצרכים לכבוש את ליבה של הנערה הממאנת. לאחר מכן, על פי תורת ההתפתחות של דארווין, גלגלי הדמיון והמקוריות בהם ניחן הרווק המצוי, ילכו ויתנוונו ככל שהזדקקות לשירותיהם תלך ותפחת עם הימים החולפים.

חוששני שרוני, אשר יגיע ביום מן הימים לקשר יציב-עד חתונה, יתרץ את חוסר השקעתו באישה ב: "פעם היה לי זמן לשרוף כדי לתת צומי לאישה, אבל היום אני צריך לעבוד כדי שנוכל לקנות לתינוק שלנו חיתולי "האגיס" שמגרדים פחות". על כן, ננסה עוד היום למגר את מחשבת ה"אילו היה לי מעט יותר זמן הייתי משקיע בשניהם", על ידי כתיבת מתכון לדייט מושקע בחמש דקות, ונתינת אי אלו עקרונות שיסייעו לבחור התפוס להוסיף עוד דייטים שונים מדילי שיתבססו על אותן שיטות.

מה שאתה צריך לעשות, מיד לאחר שתסיים לקרוא מאמר זה, הוא להיכנס לאחד מן האתרים הבאים: אתר "בהצדעה" (אם הינך משרת מילואים פעיל כמובן. באתר זה תוכל למצוא את ההיצע הכי גדול), או אתר "בא בטוב" לציבור הדתי (אשר כל קשר בינו לבין מנהלי אתר זה, איננו מקרי בהכרח). כעת, כל מה שנותר לך לעשות, הוא להחליט מה מסגרת התקציב המתאימה למאורע. דייט רגיל של אמצע שבוע יסתפק ב"מוזלי" כפול, או לחלופין בשובר לארוחת בוקר עסקית ו/או קפה ומאפה ב"נאמן".

במידה ואתה נצרך לחגוג מאורע ספציפי (יומולדת, חצי שנה לקשר וכדו'), מומלץ יותר ללכת לכיוון של זוג כרטיסים מוזל לאחד המוזיאונים, או להופעה של אביתר בנאי בזאפה (כמובן שאם אתה דתי-מסיבות, אז ההיצע של ההופעות יוכל להיות מעט יותר רחב).

המבוססים שביננו יוכלו למקד את חיפושיהם לצימר מוזל בצפון, ואילו לאחיהם התפרנים יומלץ לעבור בעצמם ב"אגד" או ב"רכבת ישראל" על מנת לקנות זוג כרטיסי אוטובוס שיובילו אותם לאיזור החינמי בו הדייט עתיד להתקיים, דבר שיוכל למשוך עוד קצת את גורם ההפתעה באשר לייעודו הסופי.

את הקופונים/כרטיסים, יש להדפיס ולהכניס למעטפה אטומה (אם אין לך מדפסת, פשוט תאייר שובר דומה, ורשום עליו את קוד ההטבה שיופיע על הקופון שיתקבל במייל). לסיום, תוכל להפקיד את המעטפה למשמרת אצל האישה, עד למועד שיוסכם על ידך (מומלץ לקבוע מועד זה החל מערב לפני הדייט).

וכך, מבחינת האישה אתה השקעת מחשבה בלמצוא משו שהיא באמת אוהבת, ואף חשבת על הדייט לפחות שבוע מראש (ולא סתם עצרת בדרך מהעבודה וקנית לה פרחים כשהיית תקוע בפקק). בנוסף, הדייט שלך מתחיל מהרגע שהמעטפה מופקדת לידיה, בזכות גורם ההפתעה הידוע לשמצה.

ומעל הכל, הדובדבן שבקצפת, סוף סוף אתה יכול להשתמש בעובדה שגברים לא זוכרים, ואילו נשים לא שוכחות, לטובתך: סקרנותה של האישה ותחנוניה לאישור לפתיחה מוקדמת של המעטפה, יזכירו לך טוב יותר מכל יומן או תזכורת אחרת בפלאפון, מתי אתם אמורים לצאת ביחד. כך אתה יכול להבטיח לעצמך עד חודש מראש, שלא תשכח את יום נישואיך ההולך ומתקרב.