חדשות כיפה

שלושה עקרונות חשובים - שישנו לכם את החיים!

אנחנו כל היום מדברים עם הגוף שלנו, אבל זו שפה שמעולם לא למדנו. נועה לזרי מביאה לכם  שלוש עקרונות, שיסייעו לכם לשפר כל אינטראקציה חברתית

צילום: shutterstock

אם תדבקו בכללים הללו ותיישמו, תראו איך כל מערכות היחסים שלכם משתנות. בעבודה, עם חברים, עם הילדים, וכמובן בזוגיות. אז איך משדרים יותר ביטחון? איך מתגברים על סיטואציות מלחיצות ומשדרים רוגע? ומה המחקרים אומרים על זה?

 

העיקרון הראשון

שימו לב לסגנון העמידה שלכם, הוא משדר לאחרים באופן לא מודע איך אתם חשים. אף אחד לא ירצה לסגור עסקה, או לצאת לדייט, עם מישהו שהגוף שלו כמו עלה נידף, חסר מעוף, נראה עייף ומותש.
או לחילופין, ילדים לא ירצו להקשיב לאימא שהיא עייפה מעצמה ומשדרת חוסר ביטחון. כמו כן, 
אף דייט לא יהיה מוצלח אם כל מה שנשדר הוא מחאה וחוסר שביעות רצון כללית מהעולם.


אז מה כן עושים?

עמדו זקוף! רגליים ברוחב הכתפיים, משקל הגוף שלכם צריך להתחלק שווה בשווה בין שתי הרגליים,(רגלים צמודות מצביעות על חוסר ביטחון ורגליים מפושקות מראות על עודף ביטחון).דמיינו שיש חוט המושך את הראש שלכם, שמרו על הראש בקו ה"אמצע". הסנטר שלכם לא צריך להיות מורם למעלה, וגם לא מורד כלפי מטה, אלא באמצע.

איך עושים את זה?

כל יום לפני המקלחת או אחריה עמדו מול המראה, ושימו לב לעמידה שלכם. במהלך היום, נסו לשים לב אליה, אפילו עשו לעצמכם תזכורות, האופן שבו אנו עומדים לא ישתנה אם לא נתמיד, אם לא נהיה במודעות אליו. מניסיון, רק שינוי העמידה ישפיע בצורה שלא תאמינו על כל מערכות היחסים שלכם.
אין לכם מה להפסיד, נסו...והכי חשוב! תתאמנו!

 

הכלל השני

ברגעים בהם אתם רוצים להותיר רושם, רוצים להראות שאתם רציניים וממש לא לחוצים, (גם אם בפועל אתם ממש בלחץ). הפסיקו להתעסק עם הידיים, השעון, הגומיה, השיער, יישור החולצה, או העט.  כל דבר כזה משדר לחץ, חרדה מסוימת, וזה בדיוק מה שאתם מנסים להסוות, אבל אי אפשר, הגוף שלנו ואמר את האמת - תמיד.

אופס

אופסצילום: shutterstock

אז מה כן עושים?

קודם כל, בואו נהיה מודעים לכך  כי בשעת לחץ, הגוף שלנו מדבר תמיד. ויש לו צורך עכשיו לפרוק אנרגיה של לחץ או חרדה מסוימת. אז ניתן לו לפרוק, אבל באופן מודע אנחנו נחליט איפה ואיך. אני למשל, מכווצת את כפות הרגליים שלי, ואז משחררת. ככה אף אחד לא רואה ויודע, וגם אני משחררת את הסטרס מהגוף שלי. יש לי לקוחה שבחרה לכווץ מידי פעם את הבטן, (כאשר היא לא מדברת כמובן!). חשבו איך מצד אחד תאפשרו מקום לסטרס, אך בלי שאף אחד ידע זאת. וכמו שכבר אמרנו, הכי חשוב –מודעות -מודעות –מודעות .


 
כלל שלישי

בואו נקדים תרופה למכה. כשאתם יודעים שאתם עומדים להיות בסיטואציה מלחיצה, מה שקורה לכם בגוף הוא, שהמוח שלכם מפריש כמויות גדולות של קורטיזול - הורמון הגורם לנו את תחושת הלחץ והחרדה שאנו חשים. הוא מבלבל אותנו, ובעיקר גורם לנו להיות לא בפוקוס.

אז איך נוריד את רמות הקורטיזול שלנו?מחקרים מראים ששפת הגוף שלנו משפיעה על המאזן ההורמונלי שלנו. מחקר שנערך באוניברסיטת שיקגו הראה, שאנשים אשר מרימים את הידיים למעלה (כמו תנועת הוי של ניצחון), במשך 40 שניות, רמת הקורטיזול בגוף שלהם צנחה ב24 אחוזים.

אז לפני כל מפגש שאתם יכולים לשער כי רמות הקורטיזול שלכם יעלו, הרימו את הידיים למעלה במשך 40 שניות, איפה שאתם יכולים (שירותים, חדר סגור), ואז תהיו רגועים יותר, פחות מבולבלים ובעיקר יותר מפוקסים.

 

לטורים קודמים של נועה, היכנסו!

לסרטונים ומידע נוסף, חפשו אותי בפיסבוק :נועה לזרי מטפלת ומעבירה סדנאות שפת גוף וNLP.
 

עוד אין תגובות, היו הראשונים להגיב!
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר

יהודה ושומרון צילום: פלאש 90

יוסדר מעמד למעלה מ-2,000 בתים ביהודה ושומרון

קרא עוד