רווקים? אלו הסודות מאחורי שפת הגוף של המדוייטת

יוצאים פעם אחר פעם לדייטים, אבל מרגישים שאתם רוצים לקדם אותם באופן מוצלח יותר? נועה לזרי עם טיפים לשפת גוף מוצלחת, שיעניקו לצד השני תחושה טובה יותר, ולכם, הבנה לגבי התחושות האמיתיות שלהם

חדשות כיפה נועה לזרי 29/04/19 14:56 כד בניסן התשעט

רווקים? אלו הסודות מאחורי שפת הגוף של המדוייטת
צילום: shutterstock

ושוב אתם יוצאים לדייט, תחושות רבות עולות-התרגשות, חוסר הוודאות ורצון עז שיהיה פשוט טוב,  אני רוצה לתת לכם 3 כללים פשוטים שיעזרו לכם להעביר את הדייט בצורה טובה יותר ולפעול בהתאם. אז ,מתי אנחנו משעממים? מתי זה הזמן לצאת למקום אחר? ואיך לא נשדר סטרס?

 

העיקרון הראשון

ההבדל שעושה את ההבדל - (תנועה האופיינית יותר למין הנשי). אם הבחורה שמולך שמה את היד מתחת לסנטר, ראש מורם, בדרך כלל בא עם חיוך ביישני ועיניים נוצצות, היא כאילו מגישה את עצמה, מניחה את הפנים ומבליטה אותם היא מראה לך את עצמה בצורה ברורה, הגוף שלה אומר :"זאת אני - ואני בעניין". וזה בדיוק אבל בדיוק הזמן להחמיא על האופי-יופי, או כל דבר אחר. 

בניגוד לכך, החזקת הסנטר, כולל הטיית הראש לצד אחד, משמעותה: "משעמם לי", או "אני עייפה" (או עייף). זה בדיוק הזמן לשים לב האם אני מרוכז בעצמי יותר מידי? או שנושא השיחה לא מעניין? בקיצור ,תתחילו לחשוב על משהו אחר לדבר עליו.

היא בעניין

היא בענייןצילום: shutterstock

 

העיקרון השני

ברגעים בהם אתם רוצים להותיר רושם, רוצים להראות שאתם רציניים וממש לא לחוצים, גם אם בפועל אתם ממש בלחץ..תפסיקו להתעסק עם הידיים, שעון, גומיה, שיער, סידור החולצה, עט, וכו'..
כל דבר כזה משדר לחץ, חרדה מסוימת, וזה בדיוק מה שאתם מנסים להסוות, אבל אי אפשר.. הגוף שלנו אומר את האמת - תמיד.

אז מה כן עושים?
קודם כל נהיה מודעים לכך, כי בשעת לחץ. ,כמו בדייט, לגוף שלנו יש צורך פיזיולוגי לפרוק אנרגיה של לחץ או חרדה מסוימת. אז ניתן לו לפרוק, אבל באופן מודע - אנחנו נחליט איפה ואיך. אני למשל, מכווצת את כפות הרגליים שלי ואז משחררת, ככה אף אחד לא רואה ויודע, וגם אני משחררת את הסטרס מהגוף שלי. יש לי לקוחה שבחרה לכווץ מידי פעם את הבטן (כאשר היא לא מדברת כמובן!)

חשבו כיצד מצד אחד תאפשרו מקום לסטרס, ומצד שני ,כיצד זה לא יהיה בולט. אין מה לעשות, דייט זה מלחיץ, אבל לא כולם חייבים לדעת שאתם לחוצים.

אני ואני..

אני ואני..צילום: shutterstock

 

העיקרון השלישי

באופן מפתיע, היכן שכפות הרגליים נמצאות, שם נמצאת תשומת הלב שלנו. חשבו על זה, איפה שכפות הרגלים שלנו נמצאות, לשם אנחנו רוצים ללכת. לכן הן פונות לכיוון הזה. ברגע שנפנה את הרגל שלנו לבן אדם מסוים זה משדר "אני בעניין", אני מעוניינת בדבריך ובך, בהקשר רומנטי ובהקשרים נוספים.                                                                                                                     

לכן, הכיוון של כפות הרגלים מגלה לנו האם הוא  או היא בעניין. לכן השתדלו בשעת דייט, שכפות הרגלים שלכם יהיו מופנות כלפי הדייט. באופן לא מודע זה משדר "אני מעוניין". ושימו לב להיכן הוא או היא מפנים את כפות הרגלים שלהם. אם כפות הרגלים כלפי הדלת, אפשר להציע לצאת קצת לטיול או לשבת במקום אחר, או שאולי זה בדיוק הזמן לסיים את הדייט.

 

 

תשאלו וכך תדעו, בהצלחה!

לטורים קודמים

 

לכתבות וסרטונים אפשר לחפש אותי בפיסבוק  "נועה לזרי מטפלת ומעבירה סדנאות שפת גוף וnlp"