קורה לזוגות הטובים ביותר: כשהנסיך הארי ננזף בפומבי

ביום שישי האחרון התחתנה הנסיכה יוג'יני - התשיעית לרשת את כס המלוכה הבריטי. פרט מעניין פחות כשלעצמו, אלא שנוכחותם של הדוכסים הפכה אותו למעניין באמת. אז מי נזף בפומבי בדוכס הטרי? אשתו.

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/18 13:40 ה בחשון התשעט

קורה לזוגות הטובים ביותר: כשהנסיך הארי ננזף בפומבי
צילום: shutterstock

בתו הצעירה של הנסיך אנדרו, דוכס יורק, נישאה ביום שישי האחרון לבחיר ליבה ג'ק ברוקסבנד. ועל אף כי האירוע התקיים בכנסייה בה התחתנו הנסיך הארי ומייגן, לא אחזה בציבור אותה ההתרגשות, ונראה כי גם משפחת המלוכה קיבלה את החתונה באופן רגוע למדי. אולי היה זה חוסר ההקפדה על סידור שובל שמלתה של הכלה, אולי חוסר הסדר והרעש שהגיעו מצידם של השושבינים והשושבינות, אלא שמה שתפס את מרב תשומת הלב הייתה נזיפה שקיבל הנסיך הארי מאשתו, סיטואציה חריגה למדי ושאינה מאפיינת את בני הזוג אשר נישאו לפני חודשים ספורים בלבד.

בזמן הטקס, ישבה מייגן בסמוך לנסיכה אן, בתה של המלכה אליזבת', ובעוד השתיים משוחחות באלגנטיות, ניסה הארי לשעשע את אשתו בה בעת. אלא שהיא לא ראתה זאת באופן משעשע, ולכן הסתובבה לעברו, הביעה את מורת רוחה וחזרה לשוחח כאילו כלום לא קרה. הנסיך הארי לעומת זאת, שינה את ארשת פניו לגמרי. נראה ששניהם הצטערו על הסיטואציה המביכה, אשר ככל הנראה לא תתרחש שנית, לפחות בתקופה הקרובה.

השיחה וההפרעה

 

הנזיפה

 

הפרצוף המודאג

 

לא קרה כלום