הרגעים הבלתי נשכחים של הנסיכה שארלוט

בתם של הדוכסים מקיימברידג' חוגגת יום הולדת חמש. וזה בדיוק הזמן להיזכר בכמה רגעים בלתי נשכחים שיורשת העצר הקטנה הספיקה לייצר

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/20 12:04 ט באייר התשפ

הרגעים הבלתי נשכחים של הנסיכה שארלוט
הנסיכה שארלוט והוריה, צילום: shutterstock

הוד רוממותה הנסיכה שארלוט מקיימברידג', או בקיצור - הנסיכה שארלוט, נולדה לפני חמש שנים ב-2.5.2015. מרגע שלמדה ללכת, היה ברור שמלכה חדשה הגיעה לארמון, כפי שהעידה על כך המלכה אליזבת בכבודה ובעצמה. אז לכבוד המאורע המשמח, אותו ציינה קייט מידלטון באמצעות פרסום תמונות חדשות של הנסיכה, הבאנו לכם כמה רגעים מתוקים, בהם היא מוכיחה, שהיא מועמדת לגמרי ראויה לכתר.

 

מחלקת מזון

במיוחד לרגל יום ההולדת הנוכחי, יצאה משפחת הדוכסים לחלק מזון לאנשים חולים ומבוגרים, אשר מתקשים לצאת מביתם בימים אלה בעקבות המצב. שארלוט, לקחה חלק פעיל בחלוקה, עברה יחד עם ההורים בין הבתים, והניחה שקיות בכניסה באופן אישי. 

 

 

 

צעידה מסורתית

חג המולד האחרון היה מאתגר מאוד עבור משפחת המלוכה, פרשה רדפה אחרי פרשה, ובעוד הארי ומייגן יצאו בהכרזות משונות, נראה היה כי גם היחסים בין וויליאם לקייט עלו על שרטון. כזכור, במהלך תכנית טלוויזיה שצולמה לרגל החג, קייט הזיזה בצורה בוטה ומאוד לא מלכותית, את ידו של וויליאם ממנה, ואם זה לא מספיק, השניים הגיעו בשני רכבים נפרדים לאורחת החג בארמון. היחידה שהצליחה להסיט את תשומת הלב הציבורית מהדרמות הגדולות, הייתה הנסיכה שארלוט, שהצטרפה בפעם הראשונה לצעידה המסורתית, והפיגה את המתח באוויר.

 

 

 

חורצת לשון

שארלוט הקטנה יודעת היטב כיצד נדרש ממנה להתנהג כבת מלוכה, ויחד עם זאת, היא מרשה לעצמה להתנהג בטבעיות כשהיא נתקלת בנציגי התקשורת השונים. הנסיכה נראתה חורצת לשון כבר מספר פעמים לעבר צלמים, מה שמתקבל בחיוך והבנה, גם בציבור הרחב, וגם ובמיוחד, אצל קייט אימה.

 

 

אחות טובה

נראה שהדוכסים מקיימברידג' משקיעים תשומת לב רבה ביחסים בין ילדיהם. ומעודדים אותם לתקשר זה עם זו בצורה טובה. דבר המשתקף לא מעט בהזדמנויות בהם ג'ורג ושארלוט מבלים יחדיו. ניתן לצפות בהם משתובבים במדשאות, משחקים כדורגל, או תומכים זה בזו בזמנים מלחיצים מעט, כמו תחילתה של שנת לימודים חדשה.

 

 

מלכותית 

ואחרי שהוכחנו לכם עד כמה היא שובבה ופעלתנית, בסופו של דבר, שארלוט הקטנה, יודעת היטב לאיזו משפחה היא נולדה. בזמנים אשר נדרשת ממנה רצינות, היא נוהגת בצורה מחושבת יותר, משתובבת פחות, מניפה את ידיה לשלום, מריחה פרחים בהנאה, ויוצרת אינטרקציה חיובית ומכבדת עם אנשים הנפגשים עימה.

 

 

 

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן