לוסי לא לבד - עוד סלבריטאיות מבקשות לצאת להן מהרחם

לאחר שחשפה בפומבי את העובדה כי נאלצה לעבור הפלות, וכעסה על החטטנות הציבורית, העיתונאית לוסי אהריש מקבלת גיבוי מקולגות בתעשייה, המבקשות שלא להטריד אותן בשאלות אישיות על הריון וילדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/19 14:20 כג בסיון התשעט

לוסי לא לבד - עוד סלבריטאיות מבקשות לצאת להן מהרחם
קורין גדעון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חייהם של סלבריטאים כרוכים ביחסי אהבה שנאה עם התקשורת וצלמי הפפראצי, מצד אחד מה שמזין את העניין בהם היא נוכחותם של הראשונים, המלווה אותם בכל מקום. ומצד שני, לעיתים הדבר מתקבל פחות בהבנה מצידם והם מבקשים להציב גבולות. 

המקרה של לוסי אהריש, בו חשפה את מצבה האישי ואת העובדה כי היא מחכה להריון ונאלצה לעבור שתי הפלות רק בחצי השנה האחרונה, הציף מחדש את שאלת הגבולות. ומפורסמות נוספות אשר חשו הזדהות עם אהריש, פרסמו את תגובתן.

ביניהן - המנחה קורין גדעון אשר נישאה בשנה האחרונה לבן זוגה. "לוסי אהריש העלתה לסדר היום משהו שאני מתמודדת איתו בלי סוף", כתבה גדעון. "כל בחורה שהתחתנה, לא משנה באיזה גיל, סופגת הערות, שאלות ומבטים לא במקום. זה קורה ביתר שאת אם את מפורסמת.

בראיון בטלוויזיה הטיחו בי שאני בהריון, ככה עם הגב לקיר, כאילו זאת עובדה. זה מגיע למצב שאני חושבת פעמיים אם ללבוש בגד רחב, כדי שחלילה זה לא יעורר שוב שמועות. מה נסגר? למה צריך להביא נשים למצב שהן חושפות שעברו הפלות? ואם סתם בא לנו לחכות? אנחנו לא אלה שצריכות להסביר ולהתנצל. זה הדבר הכי רגיש ופרטי בעולם!! לאף אחד אין רשות להתעסק בו".

מי שסופגת כבר תקופה ארוכה הערות פוגעניות וטוקבקים קשים היא המנחה ירדן הראל, אשר לפני כשנה החליטה להגיב באופן ברור לביקורות הרבות שהיא מקבלת על כך שהיא נשואה מעל עשר שנים ועדיין לא הפכה לאם. "היד קלה על המקלדת. עם השנים אתה לומד להיות חסין ואפילו לצחוק מחלק מהטוקבקים. אבל פעם ב.. צץ אחד שהוא כולו רשעות וטיפשות, ופוגע בך בנושא שכואב לך באופן אישי".