צפו: חלל העבודה הנפרד שמצליח לעצבן את כולם

חלל עבודה חדש נפתח לפני ימים ספורים ברמת גן, והצליח להסעיר רבים. אז מה בעצם קורה שם? הדרת גברים? הדרת נשים? או הפרדה לגיטימית?

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/19 14:56 ט באייר התשעט

צפו: חלל העבודה הנפרד שמצליח לעצבן את כולם
צילום: כאן חדשות

חלל עבודה משותף - הוא מקום המזמין אליו את כל מי שמחפש מקום שקט ליצור בו, לתכנן עבודה, או לנהל פגישות עסקיות. מגיעים אליו בעיקר בעלי עסקים המחפשים לעבוד בסביבת אנשים בעלי עיסוק הדומה לשלהם, במטרה למקסם את הפוטנציאל העסקי של כל אחד.

הקונספט שהתחיל בחו"ל, הגיע לארץ לפני מספר שנים, ותפס תאוצה. בישראל התאהבו ברעיון, וחללים רבים החלו להיפתח בכל רחבי הארץ. אבל אף אחד מאלה שנפתחו עד היום, לא הצליח לייצר סערה כמו זה שנפתח לפני מספר ימים ברמת גן. ועל מה המהומה? על ההפרדה כמובן. המקום החדש מחולק כך שאזורים ממנו מיועדים לגברים או נשים בלבד. עם זאת, הכניסה אליו משותפת, ויש גם מקום לישיבה מעורבת.

לטענת עו"ד מיכל גרא מרגליות - מנכ"לית שדולת הנשים: "זה דבר שהוא אסון מבחינה חברתית. זה לא מה שיוציא את אותם נשים וגברים לעבודה". מנגד, טוען שימי סגל מבעלי המקום: "גם בבנק, שזה מקום ציבורי פתוח, לא תראה נשים וגברים יושבים בסמיכות. זיהינו צורך אמיתי, של אישה שלא תצא מהבית לעבוד, אם לא יהיה לה מקום שיאפשר לה לשמור על אורחות חייה".