"אני אוהב לשטוף כלים": 10 משפטים שיגרמו לה להיות שלך

לא פשוט לכבוש את ליבה של אישה ולדעת מה בדיוק ירשים אותה. בדיוק לשם כך אספנו בשבילכם עשרה דברים שאם תגידו לדייט שלכם היא תישבה בקסמכם מיד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 30/01/23 13:03 ח בשבט התשפג

"אני אוהב לשטוף כלים": 10 משפטים שיגרמו לה להיות שלך
צילום: shutterstock

אין מה לומר, נשים הן לא בהכרח המין הברור. הן יפות, חכמות, מצליחות, אך בכל הקשור להבהרת מסרים אנחנו לעיתים קצת מסתבכות. ואתם, הגברים, נותרים חסרי אונים, ולא יודעים מה לעשות כדי להרשים אותנו. בדיוק לשם כך רשמנו בשבילכם עשרה דברים שאם תגידו לכל אישה (או כמעט לכל אישה) היא תיפול בקסמכם מיד. 

1. "את יפה"

אתם אולי לא יודעים, אבל לפני שבחורה מגיעה לדייט היא משקיעה שעות בהכנות לפגישה. מבחירת שמלה ונעליים מתאימות ועד לאודם ופרטים קטנים שסביר להניח שלא תשימו לב אליהן, אנחנו עושות הכל כדי להיראות במיטבנו. הדבר שבחורה הכי רוצה לשמוע ממך כשהיא מגיעה זה ששמת לב שהיא השקיעה. "את יפה", "השמלה הזאת ממש מחמיאה לך" או "הסתפרת?" אלה רק כמה דוגמאות שמרגשות אותנו.

צילום: shutterstock

2. "אני מצטער"

מדי פעם אנחנו מתעצבנות על דברים שעשיתם או לא עשיתם, אבל הטעות הגדולה ביותר שלכם היא לנסות להסביר לנו את הצד שלכם. לרוב, אלא אם מדובר במקרה באמת גדול ומשמעותי, אנחנו לא מחפשות את ההסברים שלכם. כל מה שנרצה לשמוע זו התנצלות כנה, מהלב, ואולי גם שוקולד מילקה בצד. זה הכל.

צילום: shutterstock

3. "את צודקת"

יש כל כך הרבה בדיחות אודות ה"צודקת" המדוברת, שגברים כבר התחילו לאבד אמון בצמד המילים. האמת היא שהסיבה לחוזקה הגדולה של הביטוי הזה היא שבעולם שמלא בגברים שמסגבירים לנו, לפעמים כל מה שאנחנו רוצות זה גבר שיהיה מסוגל להודות שגם אנחנו יכולות להיות צודקות, גם אם מדובר בניווט בוויז.

צילום: shutterstock

4. "אני אוהב לשטוף כלים"

תראו, גברים יקרים, בסופו של דבר אתם תשטפו כלים, בין אם אתם אוהבים ובין אם לא. אבל העדיפות העליונה שלנו היא שלא נצטרך להכריח, לבקש, להתחנן, להזכיר שוב, לנקוט באמצעי פאסיב אגרסיב או קיטורי פולניה של "אני עושה הכל בבית הזה". גבר שאוהב לשטוף כלים הוא נכס בבית, ואין ספק שמשפט כזה באמצע הדייט יקסים אותנו מיד.

צילום: shutterstock

5. "אני חוזר הביתה מוקדם"

אנחנו רואות קדימה. אולי עכשיו זה לא מפריע לנו שתעבדו עד מאוחר, אבל הראש שלנו עובד שעות נוספות וחושב על העתיד. מה יהיה כשאני אאסוף את הילדים מהגן והוא יחזור בשמונה מהעבודה, כשכולם מקולחים וישנים? מעדיפות שלא תתרגל למציאות הזו. גבר שחוזר הביתה מוקדם, כי ככה הוא רגיל מתמיד, מבטיח לנו גבר פעיל ונוכח יותר בבית, ומה צריך יותר מזה?

צילום: shutterstock

6. "אני לא מאמין בידידות"

גברים נוטים לחשוב שהם הצד הקנאי בקשר, אבל זו לא אמת לאמיתה. כשגבר יוצא עם הידידות שלו אנחנו לא רגועות, ולא משנה כמה אנחנו סומכות עליו. באופן כללי, תמיד נעדיף להיות האחת והיחידה. אבל יותר משאנחנו רוצות שלא יהיו לך ידידות, אנחנו רוצות שזה יבוא ממך. כשנשאל אותך בדייט על החבורה שלך ותספר רק על דמויות גבריות, תשים לב לחיוך שמתפרש לנו אוטומטית על הפרצוף.

צילום: shutterstock

7. "לא, את לא חופרת לי בכלל"

בנות מדברות הרבה. זו לא סטיגמה, אני מתנצלת בפני כל עדת הפמיניזם, אבל רוב החברות שלי הן בחורות די חפרניות, גם אם מעטות מדברות פחות. אם נפלת על בחורה שאוהבת לדבר, הכי חשוב שתתן לה הרגשה שכל מה שהיא אומרת מעניין אותך. תקשיב בסבלנות לריבים שלה בעבודה ולפירוט הבגדים שהיא קנתה אתמול ותן לה תחושה שכרגע אין משהו שהיית רוצה לעשות יותר מלשמוע את זה.

צילום: shutterstock

8. "סתם קניתי לך"

מתנות בימי הולדת וביום האהבה הן חשובות, אבל מה שבאמת מרגש אותנו הן מחוות רומנטיות סתמיות. תשקיע מחשבה, תגדיל ראש מעבר למתבקש. יש לה מבחן גדול בלימודים? תביא לה שוקולד שיעזור לה להתרכז. הייתה לה הצלחה גדולה בעבודה? תקנה לה מתנה שתבהיר עד כמה אתה גאה בה. גם אם תביא לה פרח בודד לכבוד שבת, אין ספק שהיא תיפול בקסמיך.

צילום: shutterstock

9. "אני מבשל מעולה"

עידן "הנשים במטבח" נגמר מזמן. הפנטזיה הכי גדולה שלנו היא להגיע הביתה בסוף יום עבודה עמוס לארוחת שלוש מנות שהוכנה במיוחד עבורנו, או ללכת עם חברה ביום שישי לים ולדעת שבן זוגך עומל על ארוחות השבת. גבר שמעיד על עצמו שהוא יודע ואוהב לבשל הוא לגמרי בן זוג שנרצה להבטיח לעצמנו לעתיד מזהיר. 

צילום: shutterstock

10. "הרי את מקודשת לי"

בסופו של דבר, לא משנה כמה שמיניות תעשה באוויר, כמה הבטחות תבטיח, כמה פרחים תביא לה, רק כשתגיד את המשפט הנכסף "הרי את מקודשת לי", רק אז היא תהיה שלך באמת. עד אז, נותר לך רק להתאמץ.

צילום: shutterstock