זהירות מבוץ על שמלת הכלה: 5 כללים למלווה בחתונה חורפית

חתונה בחורף היא לא כמו חתונה בקיץ, וכל כך הרבה דברים יכולים לקרות ולהשתבש. לשם כך המלוות חייבות להיות מוכנות לכל תרחיש, ולדעת בדיוק ממה להיזהר וכיצד לפעול

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/23 14:48 כג בטבת התשפג

זהירות מבוץ על שמלת הכלה: 5 כללים למלווה בחתונה חורפית
צילום: shutterstock

אחרי שחברתך הטובה סוף סוף התארסה לבחיר ליבה, היא פתחה קבוצת וואטסאפ חגיגית, צירפה אותך יחד עם חמש בנות שלא פגשת מעולם, ונתנה את השם המרגש: "מלוות". מה עכשיו? איך ממשיכים מכאן? אז את הכללים הרגילים את מכירה: שבת כלה, ספירה לאחור, שמלה בגווני פסטל או כל קו עיצובי אחר שהכלה בחרה, ואווירה שמחה בצילומים. אבל אם החברה שלך בחרה להתחתן דווקא בחורף, עם חופה בפנים וגשם בחוץ, יש כמה כללים חשובים שאת פשוט חייבת לדעת:

1. לא להגזים בלבוש

אנחנו רק שומעות שיש לנו יום צילומים שלם להעביר במזג האוויר הקפוא, ואנחנו כבר עוטות על עצמנו את שמלת הסריג הכי עבה שמצאנו (שעונה כמובן על הגוונים שנבחרו). מה שאנחנו לא יודעות הוא שביום הצילומים אנחנו רוקדות ומפזזות סביב הכלה, ואף אחת לא רוצה להגיע לחופה מזיעה. הטיפ שלי אליכן הוא לבחור שמלה דקה עם שרוול ארוך, ולהוסיף בלייזר אלגנטי שתוכלו להוריד ולהחזיר לפי מזג האוויר.

צילום: shutterstock

2. מים, מלא מים

אחד התפקידים שכל מלווה יודעת לבצע במיומנות רבה, הוא הזרמת מים לכלה. במשך הריקודים תמיד מגיעה המלווה האחראית, שממלאה כוס אחרי כוס ומכריחה את הכלה לשבת ולשתות. העניין הוא שבחורף, עם מזג האוויר הקריר, אנחנו לפעמים שוכחות לשתות ועלולות להתייבש. חשוב לקחת גם לצילומים מים, ולדאוג שהכלה שותה הרבה, גם אם היא לא מרגישה צמאה. והי, אל תשכחו לשתות בעצמכן!

צילום: shutterstock

3. האויב הגדול: בוץ

כל כלה רוצה צילומים בחוץ, עם נוף ירוק ושמש מבצבצת. התפקיד שלכן, בתור המלוות, הוא לזכור שבחורף המצב קצת אחר, ולדאוג שהצילומים לא יהרסו. כשבוחרים את מקום הצילומים, עדיף לא לבחור הר או פסגה ששם מזג האוויר קר עוד יותר, ואם היה גשום בימים האחרונים - להימנע ממקומות חוליים שודאי הפכו לבוץ.

צילום: shutterstock

4. שבת מחוממת

אחד השיאים של המלוות הוא "שבת כלה". בדרך כלל כל החברות של הכלה הולכות יחד לבית הכנסת, עושות סיבוב בערב שבת וחוגגות בבית ובחוץ. החורף, לעומת זאת, מאלץ את כולן להישאר מכונסות בבית, ועלול לגרום לאווירה ירודה. בתור המלוות אתן צריכות להפוך את היתרון לחיסרון: תדאגו לעוגיות ושוקו חם, קנו לכל המלוות גרביים תואמות, ותכינו הרבה משחקים חוויתיים שיפצו על מזג האוויר העגום.

צילום: shutterstock

5. הרוח

מכירות את זה שאתן מסדרות את השיער בבוקר במשך שעתיים, תוקעות סיכות בשיער ומעמידות קוקו יציב, ואז יוצאות החוצה ורוח נוראית הורסת את הכל? עכשיו דמיינו שזה יום החתונה שלכן. הרוח היא אחד הדברים שיכולים להרוס לכלה את יום הצילומים, ובתור המלוות עליכן לדאוג לכך: קחו מהמאפרת סיכות ספייר, תדאגו לספריי עמיד לשיער ולאיפור, ותעשו הכל כדי שהתסרוקת של הכלה לא תיפרם ותיחרב. 

צילום: shutterstock