סגירת מעגל מרגשת: השמלה של הנרצחת שימשה כחופת בת הדודה

בסגירת מעלגת מרגשת, שמלת הכלה של נאוה אפלבאום הי"ד שנרצחה ערב חתונתה ב-2003, הפכה לחופה תחתיה עמדה בת דודתה של נאוה, שיינא ובן זוגה דניאל

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 08/12/15 12:12 כו בכסלו התשעו

סגירת מעגל מרגשת: השמלה של הנרצחת שימשה כחופת בת הדודה
רוני נתן קצת אחרת, צילום: רוני נתן קצת אחרת

סיפורה המחריד והמזעזע של הכלה נאוה אפלבאום הי"ד שנרצחה בערב חופתה יחד עם אביה ד"ר דוד יעקב אפלבאום בפיגוע הטרור ב'קפה הלל' במושבה הגרמנית בירושלים, זכור היטב לכל ישראלי. אמש (שני), אחרי 12 שנים, נישאו בגן האירועים ״קדמא״ בנווה אילן, דניאל סלוטין ושיינא ספירו, בת דודתה של נאוה הי"ד, כשהכלה צעדה עם בן זוגה בסגירת מעגל מרגשת לעבר החופה שעוצבה מהפרוכת של מה שצריכה הייתה להיות שמלת הכלה של בת דודתה הי"ד. תחת החופה המיוחדת קידש את בני הזוג הנרגשים השר לשעבר, הרב שי פירון.

על החופה נכתב: "דודי ירד לגנו, לערוגות הבשם לראות בגנים וללקוט שושנים. אני לדודי ודודי לי הרועה בשושנים. יפה את רעיתי כתרצה, נאוה כירושלים, איומה כנדגלות. החופה עוצבה משמלת הכלולות של נאוה אפלבום הי״ד שנרצחה ע״י בני עוולה עם אביה, הרב ד״ר יעקב הלוי הי״ד באלול התשס״ג, יום כלולותיה".

החתן והכלה- דניאל ושיינא: ״זהו ערב מרגש במיוחד עם תחושה של המשכיות והתייחדות עם האנשים שאנו כה אוהבים אך לא נמצאים איתנו ברגע השמח הזה. למרות כל הכאב, אנו נמשיך הלאה, בכל הכח ומבלי לשכוח-עם ישראל חי!״.

כזכור, חלק מהשמלה עוצב כפרוכת לארון הקודש שהוצבה בעזרת הנשים של קבר רחל אמנו על ידי אמה של נאוה, דבורה אפלבאום.

(צילום: רוני נתן קצת אחרת)