נטע אריאל היא אשת השנה של תנועת אמונה

נטע אריאל, מנהלת בית הספר לקולנוע "מעלה" נבחרה לאשת השנה מטעם תנועת האישה הדתית לאומי אמונה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 17/02/15 11:32 כח בשבט התשעה

נטע אריאל היא אשת השנה של תנועת אמונה
דוברות, צילום: דוברות

נטע אריאל, מנהלת בית הספר לקולנוע "מעלה" - נבחרה ל"אשת השנה" מטעם תנועת האישה הדתית-לאומית. התואר יוענק בטקס החגיגי והמסורתי שתערוך "אמונה" לקראת יום האישה הבינלאומי, בעוד כשבועיים במרכז העולמי למורשת יהודי צפון אפריקה בירושלים.

נטע אריאל מנהלת ברוב שנות קיומו את בית הספר הגבוה, היחיד, שמכשיר יוצרים בתחומי קולנוע וטלוויזיה, מתוך נקודת המוצא היהודית והאמונית; אקדמיה יהודית לקולנוע ולטלוויזיה, אשר זוכה להערכה מקצועית ולפרסי הוקרה רבים - בארץ ובעולם.

אשת השנה נבחרה על-ידי ועדה מיוחדת של "אמונה", שמיינה ובחנה כשלושים שמות של מומלצות, שהונחו בפניה, אחרי פנייה פומבית, כבכל שנה, אל הציבור הרחב. רובן ענו על כל הקריטריונים הנדרשים.

נטע אריאל, בוגרת החוגים למדע המדינה ולתולדות התיאטרון באוניברסיטה העברית, ובעלת תואר שני בקומוניקציה - לימודי עיתונאות ותקשורת. תושבת אפרת, אם לחמישה ילדים וסבתא לנכדים. למדה באולפנת סגולה בקרית-מוצקין, והייתה חניכה ופעילה בסניף בני-עקיבא בקרית-שמואל. את שרותה הצבאי עשתה במסגרת גרעין נח"ל בקיבוץ יבנה. בעבר שימשה כתחקירנית בערוץ 1 של הטלוויזיה, ייסדה וערכה מספר שנים את המגזין גושפנקא שבגוש עציון, והספיקה גם לכתוב ספר ילדים ולעצב בגדי ילדות.

יו"ר "אמונה", ליאורה מינקה, שעמדה בראש הוועדה הבוחרת, הדגישה: "שנים ארוכות נרתע הציבור הדתי מעיסוק בתחומי אמנות ותרבות, אבל הזמן עשה את שלו, ובמהלך השנים חלו תמורות מעניינות ומאתגרות. העשייה הקולנועית והטלוויזיונית מספקת עושר חווייתי ורגשי, ומתברר שאפשר ליטול בה חלק משמעותי, גם תוך הקפדה על מסגרות ההלכה. את התהליך הזה חשוב לטפח וכדאי לעודד. זה מה שעושה 'אמונה' במוסדות החינוך שלה, זה מה שעושה 'מעלה' מיום כינונו, והבחירה בנטע באה לבטא תמיכה ולהשלים עוד מעגל ברוח הזמן".

הועדה מציינת גם את יוזמתה של נטע אריאל, שגייסה את "מעלה" לטובת פרויקט חברתי וקהילתי- וידאו תראפיה, אשר במסגרתו מכשיר בית הספר סטודנטים לעבודה טיפולית - באמצעות כלים קולנועיים - ועובד עם נוער בסיכון, ילדים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים, משפחות שכולות ועוד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן