חוטובלי מתכוננת לחתונה: "היה לי ברור שאתחתן עם מישהו צעיר ממני"

בראיון ראשון מאז הודעתה על אירוסיה, מסבירה ח"כ ציפי חוטובלי את שנות הרווקות: "שילמתי מחיר אישי, לגברים לא קל עם פוליטיקאית עסוקה שהיא סוג של נכס לאומי"

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 12/02/13 13:59 ב באדר התשעג

חוטובלי מתכוננת לחתונה: "היה לי ברור שאתחתן עם מישהו צעיר ממני"
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ ציפי חוטובלי, שהתארסה לפני כשבוע וחצי עם עו“ד אור אלון לאחר תקופה ממושכת של רווקות מבוקשת, כבר מתכוננת לחתונת השנה של הפוליטיקה הישראלית.

בראיון שישודר הערב (ג‘) בתוכנית ”אנשים“ בערוץ 2, סיפרה חוטובלי על ההיכרות עם ארוסה, אותה הכירה דרל אחיה. ”הרבה שנים אנשים ניסו להכיר לי את האנשים הכי רציניים שהם הכירו בסביבה: אנשים שנמצאים עיצומו של מסלול דוקטורט וכל מיני דברים כאלה. אבל אני רציתי משהו אחר, רציתי אדם ערכי, שמביא אתו שמחת חיים, חיוניות, הומור לעולם הרציני בו אני חיה. מצאתי את אור", סיפרה חוטובלי.

("היה לי ברור שאתחתן עם בחור צעיר ממני", חוטובלי. צילום: אתר הכנסת)

אחת הרווקות המבוקשות במגזר הסבירה בראיון כי תקופת הרווקות הממושכת נעוצה, לדעתה, בסדר יומה העמוס. "אני חושבת שהייתה רתיעה, קודם כל, מהעיסוק בפוליטיקה“, אמרה חוטובלי, ”לגברים לא קל עם זה שאישה נעדרת הרבה שעות מהבית, הם נרתעים מפרסום, מכך שהאישה שלהם הופכת להיות נכס לאומי. הרגשתי שאני משלמת מחיר אבל הרגשתי בעצם שמי שלא מוכן לקבל את הפוליטיקה, לא מוכן לקבל אותי".

חוטובלי, שמבוגרת מאלון בארבע שנים, דיברה גם על פער הגילים ביניהם וציינה כי ”היה לי ברור שאתחתן עם בחור צעיר ממני. כל הבחורים שניהלתי איתם מערכות יחסים מהרגע שאני בפוליטיקה היו צעירים ממני. היתרון בגיל הצעיר שזה מאפשר לצמוח עם אדם יחד".

השניים כבר מתכננים את החתונה, שצפויה, לדברי חוטובלי, להפוך לאירוע פוליטי של ממש. ”כשאתה איש ציבור, האירוע הכי אינטימי, הופך להיות נחלת הכלל“, אמרה חוטובלי, ”אנחנו נצטרך לשבת ולחשוב איך אנחנו מתווכים בין הרצון שלנו לשמור על שמחה פרטית לבין העובדה שלא נצליח".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן