רוצה לצאת ממעגל האלימות? אתה מסוגל לעשות זאת!

בהרבה מהמקרים - גברים אלימים, כלל לא מבינים שהם כאלה. וכאשר ההבנה מתחילה לחלחל, חלקם מחפשים לקבל ייעוץ, אך לא יודעים למי לפנות. בדיוק לשם כך הוקם קו הסיוע עבור גברים הרוצים לצאת ממעגל האלימות

חדשות כיפה עידן סיוון 25/11/18 10:29 יז בכסלו התשעט

רוצה לצאת ממעגל האלימות? אתה מסוגל לעשות זאת!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

קו הגברים הוא קו ייחודי, אנונימי, הנותן מענה ארצי לגברים שרוצים לדבר על מה שעובר עליהם. כל שיחה היא עולם ומלואו, והיכולת לדבר באופן חברי, אך אסרטיבי כשצריך, מסייעת לגברים לצאת ממעגל כעסים או לחצים שהם עשויים להיות מצויים בהם ולהביאם בהדרגה לקרקע יציבה יותר. 

התנדבות בקו היא זכות גדולה. אני זוכה לדבר עם גברים מכל קשת האוכלוסייה, הגילאים, והמקצועות, ולהבין ביחד איך אפשר לסייע להם לשנות את המצב ולעלות על מסלול עם עתיד מבטיח. היכולת של גברים להבין במהלך השיחה שזו באמת המתנה הכי גדולה שהם יכולים לתת למשפחה שלהם היא היא הזרעים שיאפשרו להם לקבל סיוע אמיתי במעלה הדרך. 

אנו נתקלים בחיינו בהמון לחצים ממסגרות שונות, נוטים לרוב באופן טבעי להאשים אחרים, ופחות להסתכל על עצמנו. אך אם מתבוננים פנימה,אנו מבינים שאנחנו הקפטנים האמיתיים של המשפחה שלנו ועלינו האחריות לקחת את הספינה הזו למקום טוב יותר.

בקו הגברים אנו מאפשרים לגברים להגיע לשם. אין אנו שופטים את מצבם. נהפוך הוא, אנו רואים בהם קורבנות של סיטואציה, שעם הכלים המתאימים יכולים לשנות את חייהם מן הקצה אל הקצה. זו יציאה למרתון, אין קיצורי דרך, אך גברים שבוחרים לדבר איתנו מגלים לרוב על עצמם שהם חזקים משחשבו ומקבלים את הדחיפה המורלית והמעטפת כדי לצאת מאזור הנוחות ולעזור לעצמם ובעצם למשפחותיהם על ידי פתיחת דף חדש, נקי, ומבטיח.
 

 

המעוניינים לקבל סיוע והכוונה - יכולים להתקשר למספר: 1800393904