קייט הולכת רחוק כדי להוכיח שהיא גיסה מפרגנת

במהלך סוף השבוע האחרון חגגה המלכה אליזבת שוב את יום הולדתה. מה שהביא למפגן מרשים של כל בני המלוכה, כולל מייגן וקייט, שהתאמצה קצת יותר מידי

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/19 12:25 ח בסיון התשעט

קייט הולכת רחוק כדי להוכיח שהיא גיסה מפרגנת
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

יום הולדתה האמיתי של המלכה אליזבת חל ב-2 לחודש אפריל, כלומר, עבר. אך לממלכה הבריטית חוקים משלה, ויום הולדת נוסף נחוג גם בשבת הראשונה בכל חודש יוני. מה שהביא בסוף השבוע האחרון את כל בני המלוכה, לצאת במפגן מרשים הכולל נסיעה בכרכרות רתומות לסוסים, וכן, תמונה משותפת של כולם במרפסת ארמון באקינגהם, הפונה לציבור הרחב.

 

כמו כל אירוע גדול, גם כאן חובת ההתייצבות לא פסחה על אף אחד. אפילו על מייגן מרקל הנמצאת זה עתה בחופשת הלידה, ואשר לקחה לראשונה חלק באירוע רשמי מאז לידת ארצ'י. בכל זאת, מדובר כאן במלכה בכבודה ובעצמה.

מייגן אשר נראתה תשושה ועייפה להחריד כמו כל יולדת טריה, דאגה להשאיר את הארי קרוב אליה במהלך כל האירוע. וכך, ישבו להם בני הזוג בכרכרה משותפת עם קמילה וקייט, אשר נראו מחויכות, וביחסים טובים מתמיד.

 

מלבד בחירות הבגדים שלהן לאירוע, הדורשים התייחסות מיוחדת. הקדישה קייט מחשבה רבה כמו תמיד גם ללבושיהם של ילדיה, וחזרה הפעם 33 שנים לאחור, כאשר את לואי הקטן הלבישה באותם הבגדים אותם לבש הנסיך הארי בעצמו בשנת 1986 באותו מעמד בדיוק, ואשר נבחרו אז כמובן על ידי אמו דיאנה המנוחה. בתמונה זו, הארי מצולם עם הנסיכה אן.


 

בחירה זו מאפיינת מאוד את קייט, אשר החלה להפנים היטב את ייעודה ולומדת היטב את תפקידה לעתיד מהמלכה. מידלטון משדרת לעולם כי לא רק שאין מתיחות בין המשפחות, אלא אף שוררת בין כולם אחווה ואהבה גדולה. בקיצור, המלכה לעתיד מעלימה מתיחויות, ומפזרת אשליות.