מתלבטים מה נכון? כך תבחרו מתנה עבור בת הזוג!

מחפשים מתנה עבור האישה לכבוד ט"ו באב אבל לא בטוחים מה מתאים עבורה? הבאנו לכם מספר כללים מנחים שיעזרו לכם למקד את עצמכם לבחירה הנכונה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/18 13:49 יב באב התשעח

מתלבטים מה נכון? כך תבחרו מתנה עבור בת הזוג!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

ט"ו באב יחול השבוע ביום חמישי בערב, ולכבודו מומלץ להיערך מראש עם מתנות עבור בן או בת הזוג, הכתבה הזו מוקדשת לבני הזוג שלא בטוחים מה נכון לקנות עבור האישה והיא כוללת מספר כללים מנחים שיסייעו לכם לבחור את המתנה האידיאלית עבור החצי השני שלכם.

 

אז מה לא קונים?

הנטייה הטבעית כשחושבים על מתנה עבור אישה זה לחשוב מיד על בושם, איפור או תכשיט, כמובן שכולם יכולים להיות רעיונות נפלאים, במידה ובת הזוג אכן חובבת אותם. אבל כיצד תדעו? העיפו מבט יסודי אל עבר השידה, המגירות או המדפים ובדקו באילו מהדברים היא משתמשת באופן קבוע. אם מדובר בתכשיטים, נסו למצוא מכנה משותף ולהבין מה הטעם המועדף עליה, האם היא חובבת תכשיטי כסף,זהב, חרוזים או תכשיטי מעצבות. אם יש לה איפור קבוע, בחנו איזו חברה מככבת אצלה על המדף, איזה מוצר נמצא בשימוש קבוע ואיזה מספר כתוב עליו, כך תדעו מה גוון הצבע המדוייק המתאים עבורה.

גם זו אפשרות!

גם זו אפשרות!צילום: shutterstock

 

היו יצירתיים!

תמיד כיף להעניק מתנה גדולה, עטופה יפה ומושקעת. אבל לעיתים, דווקא דברים אחרים יכולים לשמח לא פחות. אם יש תחום דעת מועדף עליה, תוכלו לרכוש עבורה מנוי לעיתון העוסק בנושא. אם היא חובבת תיאטרון, תוכלו לרכוש מנוי זוגי עבור שניכם, ולהבטיח לעצמכם עוד הרבה ערבים זוגיים בהמשך. ניתן לרכוש גם שוברים לטיפולים מפנקים ומרגיעים, ואפילו להזמין בהפתעה חופשה זוגית. 

אחרי שהחלטתם מה לקנות, שימו לב לעוד מספר כללים חשובים: אם אתם ממש מרגישים אבודים, זה בסדר לשאול ולקבל תשובות ברורות, את אפקט ההפתעה תשמרו להזדמנויות אחרות. כמו כן, האריזה חשובה לא פחות מהמתנה, ולכן דאגו שתהיה עטופה בצורה מרשימה ונעימה לעין. ניתן לצרף גם כמה ורדים ושוקולד. אבל אם יש משהו  שאסור לשכוח בשום מצב, זה לצרף כרטיס ברכה או מכתב מושקע.

 

ט"ו באב שמח!