5 משקאות האלכוהול שהנשים הדתיות הכי אוהבות

בדייט, עם חברים ולקראת פורים: אם עד היום לא מצאת את עצמך בעולם האלכוהול ואת רוב סעודת הפורים היית מעבירה על הספה, זה בשבילך: חמישה סוגים שונים של משקאות שנשים אוהבות

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 16/03/22 19:08 יג באדר ב'

5 משקאות האלכוהול שהנשים הדתיות הכי אוהבות
צילום: shutterstock

תקראו לי מיושנת, סטיגמטית או נטל בדרך אל השוויון המיוחל. אבל כמו הצבע הוורוד והכחול, מבחינתי יש משקאות נשיים ויש גבריים. רוב הבנות נוטות פחות להשתכר, ואני אעיד על עצמי כשאומר שאני אף פעם לא נוגעות במשקאות הכבדים בהם רף אחוז האלכוהול עובר את ה-30%.

לכבוד חג הפורים הקרב ובא ולכבוד העובדה שברוב הסעודות פורים שבהם השתתפתי הבנים חוגגים עדלאידע בעוד הבנות יושבות בצד ומסתכלות. אז בין אם אתן רוצות לקחת חלק במשתה הפורים, ובין אם אתן רוצות משקה לפעם הבאה שאתם יושבות בדייט, הכנו בשבילכן סקר שוק ובסופו חמשת המשקאות שנשים הכי אוהבות, יצאנו לדרך-

1. קלאסי: יין לבן

את המקום הראשון והמכובד תופס היין הלבן, והוא קיבל את זה ביושר: הוא קלאסי, הוא יפה והוא הולך עם כל ארוחה. המגוון בו עצום- יש זולים למי שחנוק ויקרים למי שרוצה לעשות רושם על האורחים ,יש עם יותר או פחות אלכוהול, ואפילו במדד המתיקות הסקאלה רחבה מאוד. כל אחד יכול למצוא את עצמו בתוך היין הלבן ואי אפשר לטעות איתו.

צילום: shutterstock

2. המרושתות: שמפניה

תרבות האינסטגרם משפיעה על כולנו, בין אם נרצה ובין אם לא.  מי לא מכיר את הסרטון של ילדת יום ההולדת חולצת את פקק השמפניה והוא עף בסערה? שמפניה היא ההוכחה שהדרך בה המשקה מצטלם לא פחות חשובה מהטעם שלו, אם לא יותר. רק בגלל הסיבה הזו זכתה השמפניה למקום מכובד ברשימה. קדימה, תעלו פוסט. 

צילום: shutterstock

3. המשקיעות: קוקטיילים

זה אמנם המשקה שמצריך הכי הרבה הכנה מראש, אבל אם אתם מתארגנים על שייקר ומתכון שאתם אוהבים מראש, זה יכול לגנוב את ההצגה. 

צילום: shutterstock

4. מיטיבות לכת: וודקה בטעמים

למי שהיא לא בדיוק כמוני, ותקפוץ על כל הזדמנות להוריד איזה שוט או שניים עם אלכוהול טעים ולא כבד מדי- ליקר התאנים פייגלינג או הוודקה של ואן גוך הם התחלה מצוינת, שתיתן לכן את האחוז אלכוהול שאתם מחפשות מבלי להשאיר לכן טעם מריר בפה. בכל זאת, לא כל יום פורים.

צילום: shutterstock

5. הסטנדרטיות: שנדי

אם אתם ממש לא טיפוסים של אלכוהול, אבל בכל זאת בא לכן להחזיק בקבוק שיושבים יחד כל החברה, שנדי זה המשקה בשבילכן. בירה מעורבבת עם משקאות בטעמי פירות, אחוז אלכוהול זניח עד לא מורגש וטעם שמזכיר מיץ רגיל. רק אל תחשבו לנהוג אחרי זה. פורים שמח. 

צילום: shutterstock

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן