לא נחה - מייגן הפסיקה לעקוב אחרי וויליאם וקייט

הדוכסים מסאסקס יהפכו להורים ממש בימים הקרובים, אבל עד שזה יקרה, הם מצליחים להמשיך ולייצר כותרות. הפעם הם טוענים - למען מטרה טובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/19 20:29 כז בניסן התשעט

לא נחה - מייגן הפסיקה לעקוב אחרי וויליאם וקייט
מייגן מרקל, צילום: shutterstock

הארי ומייגן ביקשו לבנות לעצמם חיים נפרדים ככל הניתן מהמחויבויות המלכותיות הנדרשות מהם, אך סורבו. אז לאחר שנאלצו להסתפק באחוזה נפרדת, ופתחו חשבון אינסטגרם נפרד מהחשבון המלכותי, אשר מנוהל על ידי מייגן, השניים בכל זאת מצליחים להישאר בכותרות.

כיצד? ההורים לעתיד הסירו את המעקב אחרי האינסטגרם המלכותי של וויליאם, קייט והמלכה אליזבת, וכן, של הנסיכה יוג'יני. אך הפעם, לא מדובר בעוד סממן לכעס בין כולם, אלא בדרכם של הארי ומייגן למקד את תשומת הלב הציבורית אל ארגונים בהם הם תומכים, ורוצים לעודד תרומות מצד הקהל הרחב.

למעשה, השניים הסירו את המעקבים אחר כל מי שעקבו אחריו עד היום, ובמקום, החלו לעקוב אחר  עמותות וארגונים אותם הם רוצים לקדם, ואף הצהירו כי יעשו זאת מעתה בכל חודש. "חודש מאי הוא חודש המודעות לבריאות הנפש", כתבה מייגן, "ואנו מעוניינים להאיר מספר חשבונות אינסטגרם של עמותות הפועלות לקידום הנושא..כולנו יחד בזה". 

 

התזמון שבחרו השניים מנע מהם לעקוב אחר התמונות המקסימות של הנסיכה שארלוט החוגגת יום הולדת ארבע, אשר צולמו על ידי קייט, והתפרסמו בחשבון המלכותי.