לא הוכנסה למתקני ספא - בגלל בגד הים הצנוע שלבשה

אישה אשר ביקשה לממש את זכותה להשתמש במתקני הספא בפארק המים "ימית 2000" - סורבה, בטענה כי ניתן להיכנס רק בבגד ים העונה להגדרות. תגובת המקום: מטעמי בריאות, כללי הלבוש המתאימים מפורסמים באתר האינטרנט

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/19 13:01 יג בסיון התשעט

לא הוכנסה למתקני ספא - בגלל בגד הים הצנוע שלבשה
צילום: תהילה קעטבי

תהילה קעטבי הגיעה לפארק המים שבחולון, ביום שישי האחרון יחד עם בן זוגה, על מנת לממש כרטיסים שרכשו עבור מסאז' זוגי וספא. כאשר תם זמן המסאז', ביקשו השניים לעבור למתקני הג'קוזי והספא, זכות המוקנית להם בכרטיסים.

אך שם הופתעו לגלות כי השומר שעמד בפתח, סירב להכניס את תהילה, בטענה כי היא אינה לובשת בגד ים. לדבריה: "בגד הים שהיה עליי הוא בגד ים לייקרה לכל דבר, שנרכש במאות שקלים, על מנת שיעמוד בכל התקנים הנדרשים לבגד ים. הסברתי למאבטח במקום, כי מה שנמצא עליי זה לא חולצה וחצאית רגילים, אלא בגד ים לכל דבר, והוא מוזמן לגעת בעצמו ולהרגיש. התשובה הייתה חד משמעית אסור".

צילום: תהילה קעטבי

לאחר 40 דקות, פנו השניים למנהל המקום, אשר סירב אף הוא להכניסה למתקנים, והפנה אותם לתמונה המציגה את בגדי הים המותרים לכניסה למים, ואשר אינם עומדים בכללי ההלכה היהודית. "כאשר ביקשתי הסבר הגיוני להחלטה הזו, התשובה שקיבלתי הייתה, מכיוון שיש טמפרטורה גבוהה במים של הג'קוזי, והבגד שעליי יכול להתמוסס במים". הוא הוסיף: "אם קנית כרטיסים דרך ימית 2000, תבקשי שיזכו אותך על החלק היחסי של המתקנים. אך כאשר עניתי לו שקניתי כרטיסים דרך חברה אחרת וציינתי את שם החברה, הוא ענה שהכרטיסים שם גם ככה מוזלים אז זה לא רלוונטי וזה מה יש".

בגדי הים המותרים בכניסה למים

בגדי הים המותרים בכניסה למיםצילום: תהילה קעטבי

"ברוך השם התקדמנו", מספרת תהילה ל'כיפה', "יש פתרון לכל דבר. וכמו שנתנו מענה לציבור הדתי בנושא בגדי הים, צריך גם שמקומות יכבדו את זה. אני כדתיה, לא צריכה להרגיש נבדלת, או השפלה, רק בגלל הדת שלי. וכל המטרה שלי בפוסט הזה, היא לייצר שינוי. אני חושבת שזה לא נכון שדברים כאלה יקרו בימינו".

תגובת ימית 2000: "המקום פועל תחת רגולציה קפדנית של משרד הבריאות. ימית פירסמה באתר האינטרנט שלה את כללי הלבוש וההתנהגות במתחם הספא. אנו מקפידים הקפדה יתרה לתנאי התברואה וההיגיינה במקום ציבורי".

תגובת ימית 2000

תגובת ימית 2000צילום: ללא

 

 

רשימת בריכות נפרדות - קיץ 2019

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן