אחרי שעיצבן את מייגן - טראמפ הגיע לביקור בארמון

נשיא ארצות הברית הגיע לביקור באנגליה - וזהו אחד המפגשים היותר מעניינים שהיו לאחרונה בין מנהיגים. המלכה, קייט, איוונקה ומלאניה באותו החדר, וגם הארי, שלא סולח על האמירות של הנשיא נגד מייגן

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/19 12:39 א בסיון התשעט

אחרי שעיצבן את מייגן - טראמפ הגיע לביקור בארמון
איוונקה, דונאלד טראמפ, מלאניה, הארי, קייט, המלכה אליזבת, צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

מפגש מיוחד התרחש אתמול בארמון בקינגהאם. הנשיא טראמפ הגיע לביקור, מלווה באשתו, בתו, ובפמלייתו המכובדת. מדובר באירוע מרתק לצפייה מהצד, לא רק בשל הדמויות המכובדות שנכחו באירוע, אלא בעיקר משום שהנשיא ידוע בהתבטאויותיו השלילות ובהתנהגויות מביכות כלפי לא מעט דמויות שפגש שם. החל מהמלכה אליזבת ועד ראש העיר לונדון.

זוהי פגישתם השניה של הנשיא ומלכת בריטניה, הפעם, כולם מקווים כי טראמפ ינהג על פי הכללים הנהוגים בממלכה, ולא יפגין חוסר כבוד כלפיה, כפי שעשה בפגישתם הקודמת, שם צעד לפניה ולא לצידה בשעה שסקרו השניים את משמר הכבוד של המלכה.

 

בנוסף, רגע לפני שנחת באנגליה, צייץ הנשיא מחשבון הטוויטר שלו אמירות נגד ראש עיריית לונדון סאדיק חאן וכתב: "הוא לוזר שצריך להתמקד בפשע בלונדון, ולא בי. חאן מזכיר לי מאוד את ראש העיר הסתום וחדל האישים של ניו יורק -דה בלזיו, שגם עשה עבודה נוראית". את המילים הקשות הללו כתב בעקבות התנגדותו של חאן לקבלת טראמפ בכבוד של מלכים ובפרישת שטיח אדום לכבודו.

ואם זה לא מספיק, לטראמפ חשבון פתוח גם עם הדוכסית האמריקנית מייגן מרקל, אשר במהלך הבחירות לנשיאות בהן התמודד מול הילארי קלינטון, הביעה מרקל את דעתה על עמדותיו הגזעניות. מה שגרם לו לכנות אותה בפומבי: "נבזית". אין ספק שחוסר נוכחותה באולם עקב חופשת הלידה, חסך מכולם עגמת נפש גדולה, אם כי, בעלה - הנסיך הארי, שמר כל העת על ארשת פנים רצינית וריחוק מהנשיא.