מכירים בחורה רווקה? זה מה שהיא צריכה מכם!

הדרך לחתונה רצופה כוונות טובות, נשמות טובות, והרבה חוויות לא נעימות. אלינור רחימי משתפת אותנו במסע האישי שלה בדרך למטרה. והפעם, היא פונה לרווקים באתרי ההיכרויות, ומציעה כמה כללים שיקדמו אותם בדרך למציאת אהבה.

חדשות כיפה אלינור רחימי 19/07/18 12:59 ז באב התשעח

מכירים בחורה רווקה? זה מה שהיא צריכה מכם!
אלינור רחימי, צילום: אלינור רחימי

אחרי שכמה וכמה פנו אלי ואמרו לי: אלינור, בחיאת אלינור. את כל הזמן כותבת מה לא נכון, פעם אחת תכתבי מה כן! אז הנה, מורה הנבוכים שלי, לאנשים שמכירים או שהם משפחה של רווקה חמודה וצעירה (אנחנו תמיד צעירות!):

גלו הבנה, יש המון סיטואציות שלא קלות עבורנו, גם אם לא נגיד את זה בקול רם. לא, אנחנו לא צריכות רחמים - אנחנו צריכות הבנה של הסיטואציה המורכבת בה אנחנו נמצאות וזה לא כולל העצמה של המצב הזה.

פחות ביקורות, יותר פירגון! הבחורה שמולכם מקבלת כל יום כמויות מסחריות של ביקורת, גם מאנשים שהיא לא מכירה. כאילו היא מינימום סניף של רמי לוי בקבלת סחורה, תחסכו מאיתנו את הפסיכולוגיה בגרוש שאתם מכירים מכל מיני ספרים כמו "למה גברים אוהבים ביצ'יות" וכו'. מה במקום? מחמאות ופירגון!!! משפטים כמו: "איך את עושה את זה"? / "איזה מוכשרת את יואו" / "עשית הכל לבד? איזו מלכה", יתקבלו בברכה.

במקום לבאס אותנו עם תלונות על הילדים המתוקים שלכם, יש עוד הרבה נושאים בעולם שאפשר לדבר ולצחוק עליהם. כמו למשל מצב המלפפון בשטחים הכבושים.

הכי חשוב! במקום לספר לנו על בחורים מהממים שאתם לא מתכוונים לשדך לנו, שידוכים שידוכים שידוכים! אבל כאלה איכותיים שירימו לנו את הביטחון העצמי. לא בחורים מוזרים שלוקחים בחורות לדייט עם קופון "תן ביס" של העבודה, זה לא נחשב.

במקום להגיד "בקרוב אצלך", תעשו השתדלויות שאנחנו לא יודעות עליהם. תתפללו בשבילנו, ברכו אותנו בלב, כנסו לקבוצות שידוכים, תבררו בשבילנו על רווקים.

במקום לספר לנו כמה אנחנו מרתיעות בחורים, או לחוצות, או כל מיני תובנות הזויות.
צאו איתנו לבלות, תזכירו לנו כמה אתם אוהבים אותנו, תעלו לנו את הביטחון העצמי.

עוד השנה. אמן.