7 תחפושות שאסור לרווקים ולרווקות לבחור אם הם רוצים להתחתן

בפורים אנחנו יוצאים מהשגרה הבנאלית ומפציצים בתחפושות יצירתיות, לרווקים ולרווקות שבינינו מומלץ לשים לב למה הם מתחפשים, כי מה לעשות, בפורים מסתכלים בקנקן ולא במה שיש בו | למדריך המלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/22 14:42 ו באדר ב'

7 תחפושות שאסור לרווקים ולרווקות לבחור אם הם רוצים להתחתן
צילום: Dario Sanchez/Flash90

1. גואל רצון 

אין ספק שאם תתחפש לגואל רצון יזהו את הדמות ויגידו לך וואי ענק, רעיון אדיר. אבל בכל זאת כדאי שתחשוב שוב, גואל רצון מסמל את כל מה שדוחה במין הגברי, לבחור דווקא בדמות האיש ההוא ולגשת לחמודה שהתחפשה לחיפושית ולשאול מה מצב הזוגיות, זה לא מומלץ. 

2. כלה 

כן זה מהמם, שמלת כלה זה בגד מאוד מושקע, מעוצב ויפה. הבעיה היא שהשמלה לכשעצמה משדרת לחץ. יחד עם ערימות האלכוהול שמסתובב בין החוגגים במסיבות הפורים השונות, את עלולה למצוא את עצמך מסכימה להצעות נישואין מגברים לא מאופסים שחושבים שאצה להם הדרך.

תחפושת של כלה  - אל תעשי את זה

תחפושת של כלה - אל תעשי את זה צילום: shutterstock

3. ולדימיר פוטין 

כן, הוא בראש הכותרות בעולם, אבל שימו לב, הוא דיקטטור שברגעים אלו ממש מפגיז את המדינה השכנה וגורם למוות והרס מיותרים כל כך. ללבוש דמות של דיקטטור בחג שכולו חופש מעריצות זה באמת לא המהלך הכי מבריק שאפשר לעשות בפורים.

פוטין זאת לא התחפושת הכי מומלצת בתקופה הזאת צילום: shutterstock

לעטוף את עצמך בפוליגל ולרשום על זה טחינה ולהתחיל להימרח על אנשים, זה לא תחפושת

4. חתן 

חליפה זה בהחלט הלוק המושלם, אם היא יושבת טוב זה אפילו מהמם. אבל תחשוב רגע, אתה  עומד עם כוס וויסקי ביד (כנראה שלא הראשונה), חנוט בחליפה שלא משאירה מקום לספק לעובדת היותך לחוץ חתונה ברמות הגבוהות ביותר, ומהצד השני יורק ומלהג על כמה בא לך להיות המשיח ולגאול את אוקראינה מהקרבות. אתה באמת רוצה שמי שתפגוש בך תחשוב שככה עלול להיראות החתן שלה בסוף החתונה? תחשוב שוב. נקסט.

אל תהיה ההוא שהתחפש לחתן שיכור צילום: shutterstock

5. לא להתחפש

אל תהיו מבאסים. יש חג אחד בשנה בו מותר קצת לזרום מעבר לגבולות המוסכמות החברתיות ולשחרר מהג'ינס והטי שרט. כשכולם סביבך חוגגים ונהנים עם תחפושות צבעוניות ואתה עומד חצי נוזף במציאות, זה לא לעניין, זה כבאי ולא בקטע טוב של תחפושת. 

ככה זה ניראה שאתה יחיד שלא התחפש

ככה זה נראה כשאתה יחיד שלא התחפש צילום: kobi Gideon / GPO

 

6. קופסת טחינה 

נכון שזה עבר לכם בראש? אתם מתים על טחינה כי היא מצילה לכם את החיים הסטודנטיאליים הרעבים גם ככה, ואין כמו לתת לה את הכבוד הראוי אבל בחייאת, לעטוף את עצמך בפוליגל ולרשום על זה טחינה ולהתחיל להימרח על אנשים, זה לא תחפושת ובטח שלא משהו מקורי כמו שחשבת, זה סתם מעיק. שחרר שלא תיזל הביתה מבואס. 

להתחפש לטחינה זה פשוט לא צילום: כיפה

7. קורונה

שמחים על כך שאתם עדיין זוכרים את מה שהיה כאן בשנתיים האחרונות, אבל התחפושות על הקורונה מיצו את עצמם מאוד מהר, זה כבר פורים שלישי בעם הנגיף, ולא ניראה שזה הדבר החכם לעשות, בטח ובטח אם במציאת זיווג עסקינן - היא או הוא עלולים לחשוב שזו התחפושת משנה שעברה ( שזה כהרבה יותר גרוע מלא להתחפש), אז אם כבר אתם מתחפשים להצתה מאוחרת לכו על פלורוסנט  - זה גם יכול להיות מדליק. 

 

צילום: shutterstock