טרנד המיקרו-זוגיות - כי אהבה נמצאת בפרטים הקטנים

נתנאל קראוס גילה בנבכי האינטרנט טרנד טיולים עולמי בשם מיקרו-הרפתקאות ושואל מיקרו-תובנות עבור העצמת הזוגיות

חדשות כיפה נתנאל קראוס 10/04/19 13:38 ה בניסן התשעט

טרנד המיקרו-זוגיות - כי אהבה נמצאת בפרטים הקטנים
צילום: shutterstock

מיקרו הרפתקאות הוא רעיון של טייל בריטי בשם אלסטיר האמפריס (איזה שם מגניב יאללה) שזכה להכרה בנשיונאל גיאוגרפיק ואף בניו יורק טיימס. אלסטיר יצר סרטון כדי להסביר את הרעיון שלו. הסרטון מכיל רגעים קטנים ויפים בהם הוא יושב ליד אוהל בראש מצוק, וצופה לפיורד פסטורלי הפורץ אל הים. שועט באופניו במורד אינסופי אי שם בגבעות סקוטלנד המוריקות. ועוד על זה הדרך.

ציורי מאוד. עם סלואומושנס, סטופמאושנס ומוזיקה נוגה. חוסך מאיתנו את כל היתושים, העליות הקשות, פנצ'רים באמצע שום מקום, את בניית האוהל, את כל ניסיונות הצילום ושעות העריכה לאחר מכן בבית (או אולי בלפטופ באוהל, לכו תדעו). 

אחרי שהוא מוציא לנו את העיניים במשך כמה דקות הוא גם מתייחס לכך שרוב האנשים לא יכולים באמת להתנתק מהחיים ולעשות טיולים של ארבע שנים כמוהו ולכן הוא מקדם רעיון בשם מיקרו-הרפתקאות. ללכת לטייל בסופשבוע או לתפוס רכבת בסוף יום העבודה. אף שאין כאן סטארטאפ מצ'וכלל הרי שמדובר בתזכורת חשובה על החיים שמעבר לשגרת היומיום.


מיקרו זוגיות

בזכות תרבות הצריכה אספנו לעצמנו כל כך הרבה חובות ומטלות כך שחיינו מלאים ועמוסים עד להתפקע. למי יש זמן לחיות כשצריך לעבוד ולארגן כל מיני סידורים ואז לצלול לתוך בינג'ים אינסופיים ולראות כל מיני דברים ששחקנים עושים וגם אנחנו היינו רוצים. לצאת למסע נדודים, להציל רובוטריקים ולשדוד את אותו בנק במשך 3 עונות. השגרה המודרנית סוחפת וממצה את זמננו במקום לטייל או להשקיע בזוגיות.

כמו מסעות, גם זוגיות מצריכה תכנון, כוחות וזמן. לעשות דברים רומנטיים כמו להתעורר לזריחה ולפסוע יחפים בחוף הים, ללכת בערב למסעדה נחמדה ואז לטייל בנחת ברחובות הכרך. נוכל בוודאי לערוך סרטון חביב ולהצניע תיאומים לבייביסיטר, התלבטויות סביב המסעדה, הניסיון להיפטר מהחול מהחוף, הנסיעה באוטובוס או התדלוק בתחנה.

אולם, אם ניקח את עקרונותיו של אלסטיר ונאמץ את הרעיון שלו לתחום הזוגיות הרי שמבט המיקרו יכול למקד אותנו בפעולות הקטנות. כל פעולה מינורית יכולה להיות רומנטית, אפילו תדלוק רכב. לנקות את החלון שבצד שלה יפה ולחייך מבעדו. לשים שקית חדשה בפח ולהגיד לה תראי איזה שקית יפה שמתי בפח, בחרתי במיוחד את השקית הכי יפה בעולם. למזוג בארוחת הערב מיץ פטל בכוסות יין במקום בכוסות זכוכית הרגילות. לקחת אחראיות על פעולות יומיומיות בבית. להציע ללא שום סיבה לעשות פיקניק בחוץ בסוף היום. לחשוב על מיקרו דייטים, מיקרו פינוקים. מיקרו מתנות. ספונטניות אינסופית, מעבר למועדים הקבועים בלוח השנה.

שתהיה לכם דקה נפלאה!
נתנאל קראוס.

 

לטורים הקודמים


 
נתנאל קראוס, נשוי באושר. 
כותב רב המכר הפוטנציאלי (חפשו בפייסבוק): "המסה ליוצא הדתי המתחיל".
ממש בקרוב על המסכים (חפשו גם בפייסבוק): "המסה ליוצאת הדתיה המתחילה".

צילום: נתנאל קראוס