5 פתרונות למתחתנים בתקופת הקורונה

הקורונה וההנחיות החדשות של משרד הבריאות, פגעו במספר רב של זוגות שרצו להתחתן בשבועות הקרובים. אנחנו בכיפה מתגייסים בשבילם עם מספר פתרונות אפשריים כדי להמתיק את הגלולה המרה

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 15/03/20 20:08 יט באדר התשפ

5 פתרונות למתחתנים בתקופת הקורונה
להתחתן על אף הקורונה, צילום: shutterstock

נגיף הקורונה פוגע בכל הציבור בין אם אתם בבידוד או ממשיכים לכאורה כרגיל, ויחד איתן הגיעו ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות שקבעו כי לא ניתן לשהות יותר מעשרה אנשים בחלל אחד. ההוראה הזו פגעה בצורה חמורה ביותר בקיום אירועים ובראשן חתונות. זוגות רבים שחיכו ליום המיוחל שלהם, ושרצו כי משפחתם וחבריהם יהיו נוכחים ביום המאושר שלהם. כעת עם ההנחיות החדשות זוגות רבים מחפשים פתרונות, אנחנו בכיפה נענו לאתגר והנה חמש פתרונות שעשויים לעזור ולשמור על היום הזה קצת יותר שמח.

1. חצר גדולה והגברה טובה

בחרו במקום פתוח ורחב שבו יוכלו לעמוד לפחות המשפחה הקרובה ביותר, ואפשרו לכל אחד לעמוד במרחק גדול של לפחות שני מטרים אחד מהשני. לשם כך תצטרכו חצר גדולה, לא מקום ציבורי שאנשים זרים יכולים לעבור בו. דבר נוסף בשל המרחק בין האנשים יש לדאוג להגברה טובה כדי שיוכלו הנוכחים לשמוע היטב. אפשרות אחרת היא לערוך את האירוע בחצר בניין ושהשכנים יצאו אל המרפסות ויצפו בחתונה משם.

רמקול

הגברה טובה כדי שיכולו לעמוד במרחק ולשמוע היטב
צילום: pexels (Anthony)

   2. חתונה וירטואלית

בעידן הדיגיטלי ישנה אפשרות שרבים יהיו נוכחים גם אם לא פיזית. יש לדאוג לצלם טוב שיצלם בוידאו את החופה שתשודר לכלל המוזמנים דרך קישור ללייב פייסבוק. השקעה נוספת אפשרית היא חיבור החתונה לאפליקציית שיחות וידאו מרובת משתתפים, ושליד הזוג יעמוד מסך גדול המשדר להם את האנשים הצופים בהם כך שלא ירגישו לבד. משפחות שיש להם בני משפחה בחו"ל כבר מכירים את הפתרון הנ"ל, ויש צלמים הדואגים שהחתונה תעבור לאנשים רבים ושהחתן וכלה יוכלו לצפות גם באנשים הצופים בהם. למי שמחפש אחת החברות שעושה זאת שנים זה Simcha Stream, הם נחשבים למומחים בתחום וידאגו שגם חתונה וירטואלית תרגיש כמו הדבר האמתי. 

 https://www.facebook.com/100001115212401/videos/2830338837013262/

3. הופעה אישית

לא רק אפשר לשדר את האירוע אפשרי שגם ישדרו אליכם. קבעו עם להקה שאתם אוהבים או זמר שתמיד חלמתם שיופיע, ובקשו מהם להופיע בלייב פייסבוק בשבילכם. ואם דאגם לכל הדברים שהזכרנו מקודם, מסך גדול, הגברה טובה וקהל הנמצא ברווחים בטוחים, אין סיבה לא להעלות הופעה מצולמת. בימים אלה מרבים להעלות זמרים רבים הופעות לייב בכל יום אין סיבה שלא תיהנו מזה גם אתם.

https://www.facebook.com/ZappaClub/videos/821084681721313/?__xts__[0]=68.ARA3GZNZAwwE3s_vWSF8nOLgHaBKs7d5v5w5UEO8HbdnJGOyfBNrJZOJkeqVHhE7zn9lQckCx3ZHyMB3qZXyCUSYstwy7WLIBkM3ebHvzBqbm2dqYUxVWEeBFIiPCKH7HAr_h7YzKvenxQCToHiA7AVfda97xcmOetaVFvxCMoeh8TlNjKkalJgMO7II9UhDhYGvYKoiEiIcCTeshwoZrNIaBNk9jH8Qnb7v9-8iG4EsSgrq8yjapcPW5G-TpjrGs0VFwOWalMYjT9s-KUT4TkuTyq-yheovQHrce74Tkd46zkBilsLvCj8b-fsRjqK9iUD2mAr2YxmW-tfqeegTAB3afoHde4Dai6k&__tn__=-R

4. בכל מקרה לא לוותר על מאפרת, מעצבת שיער, בגדי חתונה וצלם

כל השלבים הקדם חופה אינם תלויים בקהל ולכן חשוב ולא לוותר, שעדיין תראו במיטבכם ביום המאושר. התלבשו יפה התאפרו והכינו הכל כאילו הכל כרגיל, אין סיבה לא להראות טוב גם במסגרת מצומצמת. דבר נוסף הצילומים גם ככה נעשים במסגרת מצומצמת ואין סיבה לבטל אותם, המחירים אפילו יהיו נמוכים יותר. אז לכו לחופה כשאתם נראים במיטבכם, תדעו כל רגע, זה גם יעזור בהרגשה, גם לא מבחינים בהבדל הרי הפוקוס גם ככה רק עליכם, ובסוף כמו שאומרים כולנו צוחקים על זה.

הצטלמו כרגיל

הצטלמו כרגילצילום: shutterstock

5. הפכו את החתונה ליום נישואים

גם בגמר החופה אפשר להפוך את יתר הלילה לערב רומנטי זוגי, דאגו לאכול שתמיד חלמתם לאכול ולא יצא לכם. דאגו למוזיקה והגברה טובה, לאווירה רומנטית הכי שאפשר, לדאוג לאדם שישרת אתכם בכל מה שנדרש כדי שתשקיעו אפס מאמץ. ועשו את הערב שיהיה רק שלכם, שמלכתחילה אדם זר לא אמור להיות נוכח בו. את המסיבה תמיד אפשר לדחות. עשו את יום החתונה רומנטי כמו יום נישואים ואת יום הנישואים כחגיגה ביום החתונה. אולי הפיכת היוצרות עוד תהפוך למסורת.

הפכו את החתונה לערב רומנטי

הפכו את החתונה לערב רומנטיצילום: shutterstock