בוודאי ישנה אהבה!

יוצא לי לשמוע על רווקים שבחרו לא לגור בשכונות ה"ביצתיות" כמו שקוראים להן, כדי שלא יהיה מידי נוח וכיף. אם תעברו במקרה בסביבה ותכנסו לאחת מדירות הרווקות בשכונה שלי תבינו מיד את הטעות שבידכם. טור אישי לט"ו באב

חדשות כיפה אהבה פז 16/08/19 10:48 טו באב התשעט

בוודאי ישנה אהבה!
צילום: shutterstock

עוד שנה מגיע ט"ו באב, ואת לבד, והאהבה מה איתה? אולי היא מתה? אבל את אהבה, ואת האהבה, ואת בעצם בעצמך כולך מלאה אהבה, ואולי זה מספיק לך? ואולי את כבר לא מחפשת את השלם ולמלא את החלל? מישהו כתב לי בהלצה שהנה מגיע יום חגי, ואני בכלל מרגישה קצת מודרת מהיום הזה, שבמהותו ובעברו היה יום של שידוכים, ושל רווקות שיוצאות להראות את הטוב שבהן ולראות את הטוב שבחברותיהן, ואיכשהו היום הזה הפך להיות יום של אוהבים ולבבות ושוקולדים, והלבבות השבורים שלנו, המחפשים, קצת נדחקו ונדחקים שוב מעבר לפינה אל האהבה ששם עוד מחכה. 

מידי פעם יוצא לי לשמוע על רווקים או רווקות שבחרו להישאר בבית ההורים, או לא לעבור לירושלים ולשכונות ה"ביצתיות" כמו שקוראים להן, כדי שלא יהיה מידי נוח וכיף וישכחו שרוצים להתחתן ולצאת משם, ואם פעם תעברו במקרה בסביבה ותכנסו לארוחת שבת או סתם איזה סוף יום באחת מדירות הרווקות הפרוסות בשכונה תבינו מיד את הטעות שבחשיבה הזו, כיף לנו וטוב לנו ואנחנו משתדלים לעשות הכי שמח ומשמח את החיים שהקב"ה זימן לנו, אבל לרגע זה לא משכיח או מוריד מהרצון זה אולי מגביר ומפתח ומקדם לעבר המטרה. תרגישו מיד את כמויות האהבה הגדולות שקיימות בחלל ורוצות כבר להגיע ליעדן הנכון והאמיתי, תשמעו את הניסיונות והאתגרים ברצון לעשות חיבורים לעצמנו ולאחרים, תראו את התנהלות החיים והגבורה האישית של כל אחת ואחד המתפללים לבית אמיתי ולא כזה מתחלף וזמני, תהיו שותפים לתהליכי העומק הגדולים שעוברים וחווים צעירי וצעירות הדור הזה ברצון לבנות קשר יציב, איתן, איכותי והדדי בעולם הפוך ומבולבל כמו שלנו. 

ואחרי כל זה אולי לא נראה בכל אותן ואותם שכמוני צפרדעים שטובעים ושוקעים בביצה אלא נסתכל בהערצה ונלמד את כל הדברים הטובים וכוחות החיים וההתמודדות בגבורה ונדע כולנו ביחד - "בוודאי ישנה אהבה"! 

ט"ו באב הגיע, חג לאהבה!