"הנסיון הזה לא סבבה" תפילת החתן המיוחדת שריגשה את המוזמנים

בין הנושאים הבוערים במגזר, הרווקות המאוחרת תופסת מקום של כבוד - האכזבות, הכאבים הבדידות והתסכול, כל אלו התנקזו לתפילה אחת מרגשת שדוד שדה החתן החליט להקדיש לחבריו הרווקים במעמד החופה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/21 17:26 כד באייר התשפא

"הנסיון הזה לא סבבה" תפילת החתן המיוחדת שריגשה את המוזמנים
צילום: shutterstock

ל"ג בעומר חלף עבר לו, הקורונה מאחורינו ועונת החתונות נפתחה בסערה, לא מעט זוגות כססו ציפורניים במתח לאורך השנה האחרונה, מחשש שלא יוכלו לקיים את החתונה הגדולה והשמחה שרצו, הגבלות הקורונה המחמירות גרמו ללא מעט דחיות ואף ביטולי חתונות, כך שכל חתונה שנערכת היום ברוב פאר והדר היא סיבה גדולה לשמחה. 

בין המעמדים המרגשים בחתונה היא החופה, כאשר בני הזוג עומדים יחד לצד הוריהם ועורכים את הטקס המיוחד אשר יהפוך אותם לזוג נשוי כדת משה בישראל, האמונה הרווחת היא שכל העוונות של החתן והכלה נמחקים להם ביום חתונתם, כך שלברכות החתן והכלה ביום חתונתם יש ערך סגולי מיוחד.

טקס החופה הוא השיא הרוחני ואחד הרגעים המרגשים בחתונה, לא מעטו זוגות בוחרים לשאת תפילות שונות במעמד המרגש, יש כאלה שבוחרים לברך קרובי משפחה ברפואה שלימה, יש כאלה שבוחרים לאחל לעצמם זוגיות מאושרת או להזכיר קרובי משפחה שנפטרו ולא נמצאים איתם כיום.

בחתונה שנערכה השבוע בגוש עציון, בחרו הזוג הטרי דוד וציפי שדה במעמד המרגש של החופה להקדיש דווקא את הברכה לאחת הבעיות הקשות והבוערות במגזר הדתי ובכלל  - הרווקות. אשר מוגדרת כאחת הבעיות האקוטיות במגזר הדתי, אשר אפילו חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגדיר את פתרון הבעיה כאחד היעדים של מפלגת הציונות הדתית בבחירות האחרונות. 

החתן, דוד שדה (32) אשר התגורר עד לא מזמן בדירת רווקים בירושלים בשכונת נחלאות  מספר למערכת כיפה, כי לאחר תקופה ארוכה בה חווה על בשרו את חיי הרווקות וחש את התסכול החרדות והאכזבה מהניסיונות והדייטים הכושלים, הוא מודה להשם על כך שהצליח לעבור את המשוכה ולהכיר את ציפי אהבת חייו. לדבריו, במעמד החופה הוא החליט שלא לשכוח את החברים והחברות הרווקים שלו, והקדיש את הרגע המיוחד לרגע מרומם של תפילה ובקשה, עבור כל אלה אשר לא בנו עדיין את ביתם וחווים את הכאב.

למערכת כיפה לא נותר אלא לאחל מזל טוב לזוג הצעיר.