מכון פוע"ה מציג: כנס החתנים והכלות השנתי

הכנס השנתי לחתנים וכלות של מכון פוע"ה יתקיים לראשונה במתכונת וירטואלית וצפוי להגיע ליותר מ-פי 10 נרשמים בהשוואה לשנה שעברה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/20 18:14 א בכסלו התשפא

מכון פוע"ה מציג: כנס החתנים והכלות השנתי
צילום: shutterstock

כנס החתנים של מכון פוע"ה (פוריות ורפואה על פי ההלכה) יתקיים לראשונה לא רק לחתנים ומאורסים, אלא גם לכלות ומאורסות, בניגוד לשנים האחרונות, לאור צורך שעלה מהשטח והרצון של המכון ללמד גם אותן. 

אמנם נגיף הקורונה שיבש לכולנו את שגרת החיים, אך הוא דווקא היה זה שתרם לכמות הנרשמים הגדולה לכנס, שיתקיים השנה במתכונת וירטואלית, כשבמכון פוע"ה מספרים על עליה של מאות אחוזים במספר הנרשמים ומתוכנן להגיע עד ל-1,000 נרשמים ונרשמות. 

הכנס יעסוק בהדרכה מקצועית, הלכתית ורפואית לבניית בית יציב ואיתן בישראל ויתקיימו בו מגוון פאנלים, הדרכות וסדנאות מהעולם ההלכתי והרפואי לבניית הבית וכלים רבים להתמודדות עם אתגרי הזוגיות והמשפחה. 

הרב מנחם בורשטין, ראש מכון פוע"ה: "זו השנה הראשונה בה כנס החתנים והכלות השנתי מתקיים במתכונת כה גדולה ועוצמתית. אנו קוראים לכל מי שמעוניין לקחת חלק מכנס הגדול הזה לבוא וללמוד כיצד לבנות את ביתו בצורה טובה ובריאה. זה נכון לנשואים בשנה הראשונה ונכון גם למאורסים ומאורסות. זו חשיבות גדולה ללמוד כיצד להשכין שלום בביתנו כולנו, ולבנות אותו על בסיס אמוני, הלכתי ורפואי". 

את הכנס, שיתקיים במתכונת של ארבעה ימים רצופים, יפתח הרב שמואל אליהו שליט"א ויקחו בו חלק בין היתר  אנשי מקצוע מעולם הרפואה ודמויות מוכרות בתחום ההלכה כמו ראש מכון פוע"ה הרב מנחם ברושטין, הרב אייל ורד, ד"ר חנה קטן, הרבנית שרה אליסף. 
כמו-כן ישתתף ד"ר אדריאן ריכשטיין, רופא נשים מחוזי של ירושלים והשפלה ממכבי שירותי בריאות, שלוקחים חלק בכנסי החתנים של המכון בכל שנה וחברת הבניה "אבני דרך"

הסדנאות והפאנלים יפוצלו לפי קהלי היעד בכדי להתאים לכל נרשם את המידע הרלוונטי והנכון לו והם יעסקו בנושאי שונים כגון: זוגיות ונישואין, הלכות טהרה, בדיקות גנטיות וינתנו טיפים חשובים הקשורים לתקופה הרלוונטית: איך מנהלים זוגיות בתקופת משבר עולמי - קורונה.

הכנס מתקיים בשבוע הבא בימים ראשון-רביעי ו'-ט' כסליו (22-25.11), ויתקיים ללא עלות ובהרשמה מראש ומספר המקומות מוגבל.