סיוון רהב מאיר מפרגנת לשליש גן עדן

אם פעם בתקופת התנ"ך ההיכרות הייתה מתרחשת ליד הבאר, כיום היא מתרחשת בכל זמן ומקום, בארץ ובעולם בהינף יד, באמצעות מסך חכם של טאץ', נוצר חיבור שכנראה לא היה יכול להתרחש בדרך אחרת מצד המציאות. והכל התחיל איך לא? בחיוך...

חדשות כיפה בשיתוף שליש גן עדן 20/07/20 10:42 כח בתמוז התשפ

סיוון רהב מאיר מפרגנת לשליש גן עדן
רהב מאיר מספרת, צילום: צילום מסך

כאשר סיוון רהב מאיר פותחת את השיעור השבועי שלה בפרשת שבוע בבשורה מיוחדת, אף אחד מציבור הנוכחים לא נשאר אדיש, וכולם ביקשו לשמוח יחד במחיאות כפיים סוערות לזוג המקסים שהתארס ועדכן אותה על כך באופן אישי. וכך נפתח השיעור: "ברוכים הבאים לזוג מיוחד, לאורי מוסקוביץ' ותהילה לוי שכתבו לי השבוע בפייסבוק דבר מעניין!!! הם הכירו אחד את השני דרך אתר, שהוא כנראה אתר הכרויות מוצלח, אני שומעת עליו הרבה, אתר שנקרא- שליש גן עדן. והם התחילו להיפגש כאן בשיעור, "בפרשת בראשית", זה היה המקום לדייט הראשון והיום הם החליטו ב"פרשת תצווה" שהם מקימים בעזרת ה' בית משותף, אז אנחנו מברכים אותם מאוד על ההחלטה, תודה רבה".

אז אם גם אתם סקרנים כיצד הכל התחיל? הוא החליט לעזוב את האתר ואמר שינסה בפעם האחרונה, אותי חברה רשמה אחרי שרשמתי אותה בצחוק ובכלל לא הייתי בעניין.  הוא היה הראשון ששלח לי חיוך וגם היה היחיד שהחזרתי לו. התחלנו לדבר ובאותו יום כבר יצאנו לדייט. אחרי שמונה חודשים קסומים התחתנו, ומיד לאחר חג השבועות נחגוג יום נישואים ראשון!  

אז לכל המיואשים והחוששים, ומי שחושב ש"מה פתאום שאכיר באתר הכרויות?!" (המחשבה הזו עדיין עוברת לי בראש!!

אני רוצה לומר- זה אפשרי וזה קורה! בעז"ה בזמן הנכון עם האדם הכי טוב לכם. תודה לשליש גן עדן שהיו החוט המקשר והשליחים של הקב"ה. (אגב, גם החברה שהזכרתי הכירה את בעלה באותו זמן והם התחתנו בהפרש של שלושה שבועות מאיתנו!) תהילה ואורי.