כהנת הדייטים אני חושדת שבעלי לא עושה כלום במילואים רק כדי להרגיש מלך בבית | פרידה גרשוני עונה

המלחמה הקשה שמתחוללת בארץ משפיעה על כל היבט בעורף. המנטורית וכוהנת הדייטים פרידה גרשוני משיבה לשאלות הגולשים וגם בתקופה זו מנסה להקל עליהם את קשיי הזוגיות| והפעם, מה את עושה כשהגבר שלך מסרב להתבגר ולהיפרד מהמדים?

חדשות כיפה פרידה גרשוני, חדשות כיפה 04/12/23 14:53 כא בכסלו התשפד

אני חושדת שבעלי לא עושה כלום במילואים רק כדי להרגיש מלך בבית | פרידה גרשוני עונה
מילואימניקים , צילום: shutterstock

בעלי לא עושה כלום במילואים ורק מתעלק עלי

היי פרידה, כידוע לך בחודשיים האחרונים מתחוללת מלחמה של ממש בארץ, חמאס וישראל בכסאח רציני, וגם חיזבאללה בצפון מצליף טילים מדי פעם.

בעלי, חיים חבשנסקי, כבר בן 52 אך ממשיך להתנדב למילואים כי יש לו את החסך של ההסדר והתכחשות קשה לגילו המתדרדר, ומכיוון שהוא במילואים הוא מרגיש קצת יותר חופשי להתעלק עלי בכל מיני תואנות ותירוצים, כמו - "קשה לי, הסטייקים ממש נתקעים בשיניים","אני עייף, כל היום שיחקתי שש בש הייתי צריך להתרכז", "הבטן שלי כואבת מרוב תפוצ'יפס", "מתפוצצת לי האוזן, נמאס כל היום עומר אדם" ועוד כהנה וכהנה.

אני תומכת צה"ל מובהקת, מפרגנת, אבל מרגישה שאולי יש מצב קלוש שהוא לא עושה כלום במילואים, בעוד אני נשארתי בבית עם ילדים מתבגרים שרק מתאמנים עם מקלות מטאטא ומנסים לחלץ שבויים מהמזווה. וכשהוא חוזר אני צריכה לוודא שנוח לו וטוב לו. מה לעשות? כיצד לנער את האיש?.

פרידה גרשוני עונה: בעלך סובל מנסיגת הגבריות והנערוּת

היי שם בדוי (בושה שלא חשפת את עצמך), האמת שאת מפתיעה אותי בידיעה על המלחמה. אני חששתי ששוב מדובר במבצע, חשוב שאעדכן את קורות החיים שלי. כפי שפורסם על פי מקורות זרים, גם אני גוייסתי למילואים. אמנם כוהנת דייטים, מנטורית, מאמנת, מומחית זוגיות ופיננסים זה דבר שנצרך בעיקר באזרחות, אך בגלל הסטוריז המרגיזים של מאיה ורטהיימר על כל מיני רווקים אני נאלצת לשמש כמש"קית שידוכים ודייטים. מדובר בתפקיד לא קל אך מאוד מאתגר ומספק, מרגישה שאני בדרך למצוא את החתן הרביעי שלי. עניי עירך קודמים.

לא נעים לצה"ל לומר לבעלך ביי ביי

לעניינו, אני מסתובבת בבסיסים, ורואה באמת את כל העמל והיזע שחיילי המילואים שלנו מותירים מאחור - בית, אישה, ילדים, עבודה וכו' וכו'.

מהתבוננות שלי בסיפור שלך, ברור לי שבעלך הוא מסוג החיילים התלושים, שמחפשים משמעות אבל לצה"ל לא נעים לומר להם ביי ביי. אני משערת ומעריכה שהוא ומסתובב בין החבר'ה היותר צעירים ביחידתו ובודק עליהם סלנגים של פעם "אכלתם פעם מאותו המסטינג?" , ומספר להם על לבנון של שחור לבן ועל עזה התנ"כית ומתחיל כל משפט ב"בתקופה שלי…".

מידותיו של הגבר שלך לא תואמות את המדים הטקטיים

לא פשוט לו, שתדעי. הבית הוא מפלטו, שם הוא חוזר להרגיש גבר, בעוד שאחרים מתאמנים במתקני הכושר, משחקים כדורעף או כדורגל, הוא מוצא את עצמו עובר שוב על הגסטרונומים (מגשי אוכל צהליים) וממשיך לנשנש מארוחת הבוקר/צהרים/ערב, כי "חבל שייזרק"- אבא זה אבא.

האופנה הצבאית החדשה היא מדים טקטיים (הורסססס), מיותר לציין שמידותיו לא מחמיאות למדים הנ"ל כך שהוא נותר עם הלוק הישן והלא מרשים ונראה כמו שק חפצים שיודע לנייד את עצמו ולצעוק "כן כן, זה פיצוץ שלנו, אני מזהה רתע של מג"ח מקילומטר". לעיתים הוא מוצא את עצמן מעמיס ציוד על משאיות כאשר כל חששו הוא לנוח לרגע שמא גם הוא יועמס עליה, שק חפצים כבר אמרתי.

אם יתגרש ממך כנסי לסטורי של מאיה ורטהיימר

אז ראי, בעלך סובל מנסיגת הגבריות והנערוּת, וכל שנותר לו הוא לחוש את זה שוב בין ארבע קירות ביתכם, שם הבלוף לא עשה לו כנפיים. שחקי את המשחק, רפדי את רגליו, נשקי את נעליו, הכיני לו את האוכל שהוא אוהב, תקראי לו "גיבור שלי", ובלחש בלחש ספרי לו שהבן של הפרידמנים כבר חיסל 14 מחבלים עם קיסם שיניים ומכחול ומיד חזר לקלח את הילדים של השכנים. ושיפסיק עם גינוני הגבורה שלו שישתחרר ושלום על ישראל. ואם יתגרש ממך, כנסי לסטורי של מאיה ורטהיימר. בהצלחה.

הכותבת היא כהנת דייטים, מנטורית, מאמנת, מומחית זוגיות ופיננסים, נשואה שלוש פעמים ואמא לשני אוצרות, אלמנה מהגרוש האחרון זכרונו לברכה, שהלך לעולמו במפתיע כאשר נחנק מביצה רכה בשעת ארוחת הערב.