כהנת הדייטים אנחנו חוגגים יום נישואין אבל תקועים עם 5 ילדים מה לעשות? | פרידה גרשוני עונה

במקום ייעוץ קבוע לרווקים ורווקות, המנטורית וכהנת הדייטים פרידה גרשוני יצאה מגדרה ובחרה להשיב הפעם לתהייה של זוג נשוי דווקא, כדי לעשות סדר בתהיות של כולנו | והפעם, איך לרגש את האישה ביום הנישואין

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/22 16:54 ב באלול התשפב

אנחנו חוגגים יום נישואין אבל תקועים עם 5 ילדים מה לעשות? | פרידה גרשוני עונה
צילום: shutterstock

אברהם שואל: אני נשוי כבר 16 שנים, איך ארגש את בת הזוג לכבוד יום הנישואין?

היי פרידה מה שלומך? אני אבי. כולם מכנים אותי אברהם ולי לא כזה אכפת. בכל מקרה, אני ורעייתי רותי חוגגים השנה בעזרת ה' 16 שנות נישואין, מתוכן שנתיים בזום. רציתי לדעת איך אוכל לרגש את בת הזוג שלי לקראת יום הנישואין המתקרב ובא בסוף השבוע לא הזה הבא.

 חשבתי לעשות לה ערב הקרנת סרטוני יוטיוב על אנשים מעוררי השראה הרצאות של TED את יודעת רמה גבוהה, אבל חבילת האינטרנט הסלולרי נגמרה והסיסמא לוויפי של השכן שונתה משום מה. כך שכרגע אובד עצות ולא בדיוק יודע איך לחגוג את היום הזה. אציין שיש לנו 5 ילדים והתעריף שהבת הגדולה לוקחת על בייביסיטר קצת יקר לנו, לכן אנחנו מעדיפים משהו בבית. סולידי. ושגם הילדים יוכלו להצטרף. 

פרידה גרשוני עונה: בלוני הליום בצורת דולר הם לא סימן לאהבה

שלום אברהם, מאוד שמחתי לראות מבין המילים את חדוות הנעורים שעוד נמצאת בך. אני רואה זאת חובה לציין לפנייך שלרוב אני מייעצת למאותגרי זוגיות המבקשים למצוא לעצמם נפש ידידותית, אולם לכבוד חודש אלול לקחתי על עצמי להפיץ זהרורי אור בעולם ולחלק מפניניי גם לנשואים. הרצון להפתיע ולחדש עבור בת הזוג הוא יפה מאין כמוהו. לא כולם יודעים לזקק את הרצונות האלה בצורה כל כך יפה ומרגשת כפי שכתבת בשאלה, מרומם את הנפש לראות שיש עוד בני זוג כמוך שאכפת להם. הלוואי על האוצרית שלי כזה בן זוג מפנק. 

כידוע, יום הנישואין הופך עבור הרבה זוגות לכאב ראש אחד גדול. לא די בכך שצריך לזכור את יום האהבה שלנו וגם של הגויים, ימי הולדת, ימי בין המיצרים וכן הלאה. אז עכשיו צריך להרשים גם ביום השנה של החתונה, אפשר לחשוב שעשיתם משהו בלתי הפיך. לא תמיד בני הזוג מצליחים לקלוע לטעם של הפרטנר, ולא כולם חושבים שלבלות את הערב בבאולינג באיזה חניון תת קרקעי של קניון כושל מסמל אהבה כלשהי, גם אם יש בלוני הליום בצורת דולר. 

אם נדבר על המקרה שלי, אחת הפרידות המשמעותיות שלי קרו דווקא ביום הנישואין השלישי שלנו, אחרי שגיליתי ששילמנו מחיר מלא על ארוחה במסעדת פועלים, כששולחן לידינו הצליח להשיג קופון ולקבל תה חם וברד אדום במתנה. הגרוש השני שלי, חזקל, לא הבין באותו רגע למה הגבתי כפי שהגבתי, אבל אחרי שהמלצרית ניקתה את הטחינה מהשולחן אני חושבת שהוא כבר הצליח לקלוט את העניין. לא משנה, לא באנו להתעסק בחיי אז נחזור לעניין. עצתי לך היא, דבר עם אשתך. ספר לה עד כמה אתה מעוניין להפתיע אותה באירוע מרגש לכבוד יום החתונה, אירוע שיזכיר לה מה בדיוק היא עשתה. אחרי שתהרוס לה את ההפתעה, אני בטוחה שכל מה שתציע יתקבל בברכה, כולל סיבוב בגן הציבורי וטרופית מהמכולת. כמה פשוט ככה טוב. בעניין התעריף לבייביסיטר, אני מציעה לך לנהוג כמוני, כשרציתי לצאת לדייטים עם הבעל השלישי והאוצרות שלי עוד היו קטנים. השכיבו אותם לישון וסגרו את הדלת. הם מעולם לא ידעו שלא הייתם שם. בהצלחה, מחכה לפגוש אתכם בטיפול זוגי שאחרי. 

הכותבת היא כהנת דייטים, מנטורית, מאמנת, מומחית זוגיות ופיננסים, נשואה שלוש פעמים ואמא לשני אוצרות, אלמנה מהגרוש האחרון זכרונו לברכה, שהלך לעולמו במפתיע כאשר נחנק מביצה רכה בשעת ארוחת הערב.