זה שאתה נשוי זה לא אומר שלא יוצאים יותר לדייטים

לא מעט גברים נוטים לחשוב כי דייטים זה נושא לרווקים בלבד, ולא מבינים מדוע עליהם לצאת לדייט עם אדם שחי איתם באותו בית והם רואים אותו בכל יום, כל היום. אספנו עבורכם 7 סיבות למה כדאי ואף רצוי לצאת לדייט עם האישה.

חדשות כיפה עוז סימינובסקי 08/07/21 10:19 כח בתמוז התשפא

זה שאתה נשוי זה לא אומר שלא יוצאים יותר לדייטים
צאו לדייט, צילום: shutterstock

החיים מעייפים, מחירי הבייביסיטר בשמים, סלט טוסט של בית קפה זה בסך הכל סלט מעורבב עם טוסט ובכלל, כשהיא היתה רווקה היא שנאה דייטים. אז למה בכל זאת להתגבר כארי ולצאת עם האישה לדייט נייט? הנה שבע סיבות מצויינות, בשבילך כגבר ובשבילכם כזוג.

1. כי מזמן לא דיברתם. כלומר, באמת.

אתם מבלים כמה שעות ביחד כל יום, אבל עם השנים השיחות עם אשתך הולכות ומתרכזות סביב טיטולים, סנדוויצ'ים, אסיפות הורים או במקרה המעניין ביותר - משכנתא. המוח שלכם צריך רענון ממש כמו הקשר שלכם. וקצת שיחות על עצמך ועל עצמה, על המחשבות, הרגשות והחוויות שלכם, יכולות לעשות רק טוב.

2. כי טרנינג זה ממכר, ומסוכן.

החיים בבית לפעמים נראים כמו מטלה אחת גדולה. הכל נעשה בטרנינג וכפכפים, בשיער פרוע ועיניים מסוממות מעייפות. אתה נזכר כמה יפים הייתם בעבר, ושוכח שבעצם נותרו לכם עוד כמה שנים טובות להיראות לא רע. לצאת מההזנחה והרישול של השגרה לערב מיוחד שבו תתקלחו, תתבשמו ותתאפרו (קרוב לוודאי שלא אתה, במקרה הזה) זה בשביל זו, ייתן לכם אוורור רציני שרק כשתחוש אותו תבין כמה היית זקוק לו. 

3. כי מותר גם ליהנות בחיים.

כן, אלה חדשות מרעישות. כשאתה מבוגר והורה ששקוע בעבודה, ליהנות זה לפעמים אפילו מביך. במשרד יש תחרות סמויה מי ישן אתמול הכי מעט, ובשבת אתה כבר אומר על אוטומט 'לא היה לי רגע של מנוחה כל השבוע, אפשר קצת שקט?'
אבל וואלה, אין שום גבורה בלא ליהנות בכלל. להיפך, אנשים שנהנים בחיים לרוב נחמדים יותר. אז למה לא ליהנות מידי פעם? באמת חבל.

4. כדי שתיזכרו למה התאהבתם.

מה האסוציאציה שעולה לך עם המילה 'דייט'? נכון, שיחות מביכות בפארק עם בחורה שמתאימה לך עוד פחות מהדודה ששידכה ביניכם. אבל מה עוד? דייט זה חיזור, זו השקעה, זה המתח הקל איך יילך, זה, בקיצור, להחזיר את האהבה למסלול. לנהל בית יחד עלול להשכיח שאתם בעצם זוג מאוהב. הדייט נועד כדי שתשב מולה, תזמין לה איזה קינוח, תסתכל לה בעיניים ותתאהב קצת מחדש.

5. כי אתה לא פגום והיא לא צודקת.

'כאן גרים אבא פגום ואמא צודקת'. כולם מכירים את המשפט הזה. את אלפי הבדיחות הלעוסות על גירוש הבעל לספה בסלון, על אבא שלא יודע באיזה גן הילד ועל אישה שצודקת גם, ובמיוחד, כשהיא טועה. הגיע הזמן להודות שהבדיחות האלה עצובות. כשהבעל נכנע לעבודה והאישה נכנעת למטלות הבית - מתקבלים פגום וצודקת עייפים וממורמרים. אבל אם תקח את אשתך לאיזה ערב הפתעה שווה, אם תזכור שאתה גבר, שיש לך מה לתת בבית הזה, שהילדים הם שלך לא פחות ושאתה בעצם אוהב לתת, לפנק וליזום - אולי תמצא בעצמך בעל אהוב ואב נערץ, שאולי פגום קצת רק מידי פעם, ורק בשביל הצחוקים. הרבה יותר בריא. 

6. כי "אם כבר דיברנו, יש לי משהו להגיד".

השגרה אולי עוברת לך בסדר אבל בוא, גם לזוג הכי נוצץ מצטברים רגשות כואבים בתוך הבטן. לפעמים אתה רוצה לומר משהו שיושב עליך אבל אז אתה שומע פתאום בכי קטן מחדר הילדים, וכשסוף סוף מגיע השקט, חבל לבזבז אותו על דיבורים כבדים. נכון? יפה. אז תהיה בטוח שגם אשתך ככה. ועכשיו, כשיושבים בחוץ ומסתכלים בעיניים - אולי סוף סוף ייצא מה שרצית להגיד, וגם מה שהיא. זה לא תמיד נעים בהתחלה, אבל אתה יודע מצויין כמה טוב ערב כזה יכול לעשות.

7. כי למה לעזאזל צריך סיבה לצאת?

לא כדאי לקחת את החיים ברצינות יותר מידי, גם לא את הטור הזה. הסיבה האמיתית למה לצאת לדייט עם אשתך, היא פשוט "למה לא?". יאללה, חפש מקום יפה בגוגל, סדר איזה בייביסיטינג עם חמותך וקדימה, תראה איזה מזג אוויר יפה יש עכשיו בלילות.