זה הזמן להוציא את הזוגיות שלכם לחירות וגאולה

כל רגע של בחירה היא עבורנו מן יציאה ממצריים וקריעת ים סוף מחדש. ואני תוהה- אם כולנו יודעים שעדיף לחיות בהגשמת חלומות למה יותר קל לנו להישאר בדפוסי הישרדות למרות שאנחנו יודעים שתוצאת החיים קשה יותר?

חדשות כיפה יהונתן ויסכה שומר 18/04/19 11:13 יג בניסן התשעט

זה הזמן להוציא את הזוגיות שלכם לחירות וגאולה
יהונתן ויסכה שומר, צילום: באדיבות המצולמים

תאונה, כביש אחד, טוטאולוס, הפח נשבר - ויהונתן נמלט.  זה רגע קטן ומבאס של חוסר תשומת לב של נהג אחר שהשאיר את יהונתן עם כאבי גב כבר שנים. כשהגיע הכסף, סכום זעיר ומתסכל מהביטוח, אמרנו - הכסף הזה לא ילך להישרדות היומיומית! אם נשארת עם כאבי גב, לפחות יצא מזה משהו... זה היה הסכום הבסיסי שאליו הוספנו כדי להגשים את חלום הקראוון שלנו. עוד רגע של בחירה ביציאה מהישרדות אל חלום.

אז יושבת עכשיו בגן עדן עלי אדמות. על גדות הירדן, אחרי שבת מתוקה בקראוון שלנו. ותוהה, וגם יודעת עד כמה לבחור בהישרדות זה יותר קל, פשוט, זמין, רגיל, טבעי. ויודעת על עצמנו - שבכל פעם מחדש שאנחנו בוחרים לצאת לטבע לשבת או לטייל, לעשות דייט זוגי, בוחרים לתקשר באופן מודע ומחבר ולא אימפולסיבי, למרות שאנחנו יודעים בבירור מהו החלום ומהי ההישרדות, ויודעים בבירור לאיזה חיים ההישרדות וההרגלים מובילים..

כל רגע של בחירה היא עבורנו מן יציאה ממצריים וקריעת ים סוף מחדש. ותוהה- אם כולנו יודעים שעדיף לחיות בהגשמת חלומות למה יותר קל לנו להישאר בדפוסי הישרדות למרות שאנחנו יודעים שתוצאת החיים קשה יותר?? לצאת ממצריים זו לא בחירה קלה ומובנת מאליה. התורה מספרת  ש80% לא יצאו ממצרים. מה? למה?

כי יש משהו נוח במוכר ובידוע, בדפוסים המוכרים, במטלות הידועות, בהחלפות התפקידים (כך פרעה היה עושה) למרות שזו עבדות. זה כבר הרגל, זה בשלוף, זה האותנטי ואולי האימפולסיבי. זה ההווה, זאת המציאות, זו אותנטית, זו האמת שלי ברגע זה, כי זכותי, כי מגיע לי, כי אין לי כוח, כי מי אמר שאפשר לשנות או שמשהו טוב יותר מובטח אם נעשה אחרת.

עמוק בפנים כולנו יודעים שכן. שאנחנו פה כדי להגשים חלומות, לממש, לאהוב. אנחנו אוהבים ללוות זוגות ביציאה ממצריים שלהם, בבחירה בגאולה זוגית, בתקשורת מודעת ופוגשת, באינטימיות נוכחת ומענגת.

אנחנו אוהבים ללוות זוגות כי זו תנועה שאנחנו נמצאים בה בכל יום מחדש, ולפעמים כמה פעמים ביום. אז- יודעים כמה שזה לא ברור מאליו, ולא פשוט. אבל גם, יודעים, כמה זה אפשרי וכדאי לאהוב, להיפגש, להגשים, להתחבר...

אז זה הזמן ליציאת הזוגיות ממצריים לחרות וגאולה. ליציאה מהרגלים דפוסים ושגרה, מנוחות אל הרפתקה, אל אמונה, אל הגשמה. תהליך היציאה ממצריים העובר דרך עשרת המכות מטהר ומעורר את כל קומת גופנו ,הווייתנו ועולמנו.

מוח לב ואיברים, תחתיים שניים ושלישיים, מתחת לפני הארץ, מעל הארץ ומעל השמיים (מוזמנים להרחיב עם הרבי מסלונים) וכך גם במשכן הזוגי הפרטי. ימים אלו מזמינים אותנו למסע של בחירה לצאת לחירות, לגאולה בכל הרבדים של חיינו- לבחור איך לתקשר, לבחור בקשר אינטימי, לבחור להגשים חלומות, להתמסר, להפגש להתבטא, להתענג, לבחור בחיים זוגיים של השראה, ואם תרצו נשמח ללוות אתכם  ב"מסע זוגי מעורר אהבה".

 

 

לטורים קודמים


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368