התחלתם קשר? אל תאפשרו למונדיאל להרוס לכם אותו!

אם התחלתם לצאת ונחמד לכם, אבל מה לעשות שאחד מכם מכור למשחקי המונדיאל, הבאנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לצלוח את התקופה ביחד ובטוב.

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/18 11:57 טו בתמוז התשעח

התחלתם קשר? אל תאפשרו למונדיאל להרוס לכם אותו!
צילום: shutterstock

בין אם את חובבת כדורגל מושבעת ובין אם אתה מהמכורים לצפייה במשחקים, אין סיבה שתחרות גביע העולם בכדורגל תפריד ביניכם לנצח. אז איך בכל זאת ניתן לצלוח תקופה מאתגרת כזו ולנהל קשר תקין ובריא שיקדם אתכם הלאה ואפילו מחוזקים יותר? הבאנו לכם כמה טיפים מעשיים:

 

צפו יחד

לא משנה מי מכם המכור לכדור, אם תסתכלו על זה כך, צפייה משותפת יכולה להיות זמן איכות לא פחות מוצלח מסרט קולנוע. בדומה לסרט, גם במשחק כדורגל יש לא מעט נקודות מעניינות, מהצגות של שחקנים פצועים, צרחות אימים על השופטים, ובעיקר מתח אמיתי.

צילום: shutterstock

 

מפגשי בוקר-צהריים

מי אמר שהפגישות שלכם צריכות להתקיים בהכרח בערב? אפשר בהחלט לרקוד על שתי החתונות! שעות הבוקר והצהריים הן איכותיות וטובות לא פחות, ותאפשרנה לכם להיפגש בנחת. תוכלו למצוא מקומות מעניינים ומוארים, ובעיקר, לדעת שבערב תהיו פנויים לשבת מול המסך, ולסכם לעצמכם את היום כמוצלח במיוחד.

צילום: shutterstock

 

צפו עם החברים

כל קשר מתקדם מגיע לשלב המפגש עם החברים. אז למה לא להקדים את המפגש, ולנצל את ההזדמנות להתרשם מבן או בת הזוג בסיטואציה חברתית מאוד חווייתית. ולא פחות חשוב מכך, בסוף הערב תוכלו כבר לדעת בצורה ברורה הרבה יותר, איך בני הזוג שלכם מגיבים ברגעי מתח, באופן אמיתי, ומה חושבים עליהם החברים.

צילום: shutterstock

 

יש מה לעשות גם אחרי

אם אתם מאוד מוגבלים בזמן, וערבים הם האפשרות היחידה שלכם למפגש, תוכלו להיפגש גם אחרי המשחק. הרבה מאוד מקומות פתוחים עד שעות הלילה הקטנות והמאוחרות, בתי קולנוע, מתחמי בילוי, ומסעדות.

צילום: shutterstock

 

יש הפוגות!

זכרו, זה רק לזמן קצר! בדיוק כמו תקופת מבחנים, או נסיעה של אחד מבני הזוג לחו"ל, גם זו תקופה קצרה שתעבור. וכמו שלא הייתם מבקשים מהם לדחות נסיעה, תוכלו להבין שמדובר בתקופה של אחת לארבע שנים ולא שגרה קבועה. וגם אם יש שבועיים מעט לחוצים, תוכלו לנצל את ההפוגות בין שלבי התחרות למפגשים. שיהיה בהצלחה, ואל תשכחו להתרכז בעיקר.

צילום: shutterstock